خروش مردم دشتستان در راه­پیمایی روز جهانی قدس

مردم همیشه در صحنه شهرستان دشتستان هم زمان با تمام مسلمین جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راه­پیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۲۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خبیث» ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب، حمایت کامل خود را از ملّت مظلوم فلسطین اعلام و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

در پایان، قطعنامه راه­پیمایی سراسری روز جهانی قدس قرائت شد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم. حمد و سپاس بی کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد تا با ترک ماه مبارک رمضان و لیالی نورانی قدر، راه وحدت و اراده راهبردی ملّت دشمن شناس ایران اسلامی در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف را در معرض دید جهانیان قرار دهیم.

  1. آرمان آزادی قدس شریف و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت ساز حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دانسته و یگانه راه مقابله پیروزمند با رژیم آدم­کش و نامشروع صهیونیستی را گسترش انتفاضه در جغرافیای فلسطین به ویژه در کرانه غربی می­ دانیم.
  2. ضمن حمایت از خط مقاومت و انتفاضه علیه رژیم آدم­کش صهیونیستی، یهودی سازی سرزمین­ های اشغالی و تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین را به شدت محکوم می­ نماییم.
  3. با محکوم کردن جنگ­ های نیابتی و جنایت وحشیانه و تروریستی گروهک­ های سلفی و تکفیری در کشورهای اسلامی و نیز تلاش شیطانی آل سعود و برخی از کشورهای منطقه برای تأثیرگذاری بر جریان مقاومت و امنیت­ سازی برای صهیونیست­ ها از طریق حمایت از تروریست و عادی­ سازی روابط با رژیم اشغال­گر قدس را پشتیبانی خود را از دولت، ارتش و نیروهای مردمی و مقاوم کشورهای سوریه و عراق و همچنین ملّت مظلوم فلسطین اعلام می­ داریم.
  4. فتنه تروریست­ های تکفیری سلفی در عراق و سوریه را حاصل نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای تضعیف محور مقاومت اسلامی و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمین می­ دانیم.
  5. جنگ آل سعود علیه یمن و کشتار وحشیانه مردم مظلوم و مسلمان این کشور و نیز مشارکت با آل خلیفه در ظلم و جنایت علیه مردم بحرین و سلب تابعیّت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را محکوم می­ کنیم.
  6. هرگونه تلاش برای سست کردن ارکان نظام تا راهبرد دشمن حیله­ گر تا عصر پابرجا دانسته و از همه دستگاه­ ها و نهادها و نیز همه دلسوزان و جریان­ های معتقد به نظام می­ خواهیم با هوشیاری و هوشمندی، به نقش­ آفرینی در عرصه جهاد کبیر و مسئولیّت­ های خطیر خود ادامه دهند.
  7. ضمن گرامی­داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و قدردانی از کمک­ های مستشاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمانده غیرتمند و ولایت­ مدار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که در کنار ارتش و بسیج مردمی عراق و سوریه موجبات وفاق و مباهات ایرانیان نزد امّت اسلامی را رقم زده از دولت و مجلس محترم می­ خواهیم بسترهای لازم برای گسترش این افتخارآفرینی­ ها را فراهم نمایند.
  8. دستاوردها و توانمندی­ های خود در عرصه­ی امنیتی دفاعی به ویژه اقتدار موشکی را که نماد گسترش بازدارندگی و تضمین امنیت ملّی و غیر قابل مذاکره بوده دانسته و به قدرت­ های استکباری به ویژه آمریکای جنایت­کار هشدار می­ دهیم از شکست­ های بزرگ 38 سال گذشته انقلاب عبرت بگیرد.
  9. با توجّه به تخلّف و عهدشکنی آمریکا در برداشتن تحریم­ ها و مانع­ تراشی در مسیر تعامل بانک­ های خارجی با ایران از مسئولین محترم به ویژه هیئت نظارت بر اجرای برجام انتظار دارد تا ضمن مقابله جدی با هرگونه کارشکنی و دقّت و مراقبت در زمینه سوءاستفاده طرف­ های مقابل از ابهامات سند برجام از منافع ملّت ایران دفاع نمایند.
  10. با توجّه به توطئه­ های راهبردی نظام سلطه و استکبار، تلاش­ های قوای سه­ گانه به ویژه قوه مجریه و دولت محترم در عرصه اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی را ناکافی دانسته و از آنان می­ خواهیم با تقویت تولید داخلی و مقاوم­ سازی درونی اقتصاد، دشمنان انقلاب و نظام را در راهبرد ایجاد فاصله بین ملّت و نظام مأیوس و ناامید سازند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات