خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: متأسفانه عده‌ای همواره به دنبال سازش با ایادی شیطانند اما ما معتقدیم همانگونه که امام امت و رهبر انقلاب بارها فرمودند تنها راه محو رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین مقاومت و مبارزه است.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۰۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه این شهرستان در خطبه‌های نماز وحدت بخش و دشمن شکن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با حضور زائدالوصف و باشکوه راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس و اقشار مختلف مردم روزه‌دار و ولایتمدار دامغان برگزار شد، از نمایش مقتدرانه بصیرت و وحدت مردم این شهرستان و جای جای کشور در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و متحدانش در منطقه، قدردانی کرد.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه براساس آیات قرآن یهود و مشرکان دشمن‌ترین دشمنان اسلامند، آنان دین موسی(ع) را تحریف نموده و به انحراف کشاندند و امروز نیز تحریف تورات و انجیل از اعمال و سیاست‌های صهیونیست جهانی است، یادآور شد: امروز صهیونیست جهانی سرمنشأ همه جنایت‌ها، خیانت‌ها، عداوت‌ها، ظلم‌ها و کینه‌ها و خونریزی‌ها در جهان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دامغان اضافه کرد: برخی تصور می‌کنند پرهیز ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از دوستی و برقراری رابطه با صهیونیست‌ها تنها یک مسئله سیاسی است حال آنکه علاوه بر جعلی بودن رژیم اشغال‌گر قدس، عدم دوستی و رابطه با قوم یهود به‌عنوان دشمنان اسلام یک اصل قرآنی است.

امام جمعه دامغان قوم یهود و صاحبان تفکر باطل صهیونیستی را دشمنان قسم خورده اسلام نامید که حتی خداوند به دلیل جنایات آنها موجودات حلال گوشت را نیز بر آنها حرام کرده است، خاطر‌نشان کرد: قدس شریف و آزادی ملت و سرزمین فلسطین از چنگال بیش از 60 سال ظلم صهیونیست‌های غاصب امروز نیز مسئله اول جهان اسلام است.

وی روز قدس به عنوان یادگار ماندگار امام خمینی(ره) را افشاگر چهره گرگ صفت رژیم غاصب صهیونیستی و حضور مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی این روز را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: عده‌ای همواره به دنبال سازش با ایادی شیطانند اما ما معتقدیم همانگونه که امام امت و رهبر انقلاب بارها فرمودند تنها راه محو رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس شریف مقاومت و مبارزه است.

دامغان از غنی‌ترین مناطق معدنی کشور است

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در ادامه با گرامیداشت 10 تیرماه روز صنعت و معدن و نام‌گذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و قدردانی از تلاش‌های دست‌اندکاران این بخش در شهرستان دامغان، گفت: دامغان با داشتن یک شهرک و دوناحیه صنعتی و دارا بودن 159 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری باید با حمایت مسؤولان و بخش خصوصی شرایطی بسیار بهتر از حال حاضر را در این حوزه تجربه کند.

خطیب نماز جمعه دامغان این شهرستان را از مستعد‌ترین شهرهای کشور در حوزه معادن برشمرد و تصریح کرد: از بین 46 ماده معدنی موجود 24 نوع در شهرستان دامغان وجود دارد و قابل اکتشاف و بهره‌برداری است، 119 معدن از 537 معدن استان سمنان در این شهرستان واقع شده اما متآسفانه 25 درصد معادن دامغان تعطیل و 75 درصد دیگر نیز نیمه تعطیل هستند.

امام جمعه دامغان با تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه حل مشکلات بخش صنعت و معدن شهرستان دامغان و تأسیس شعبه بانک صنعت و معدن در این شهرستان اضافه کرد: امیدواریم نماینده جدید مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با همکاری دیگر مسئولان شهرستان حل مشکلات بخش معدن، آب روستایی و اشتغال جوانان را در اولویت دستور خود قرار دهند.

گفتنی است، یادآوری فرارسیدن 18 تا 24 تیرماه هفته عفاف وحجاب، اهمیت این ارزش و واجب دینی و تلاش دشمن برای رنگ باختن آن در جامعه، اعلام برگزاری یکپارچه نماز عید سعید فطر به امامت امام جمعه دامغان همزمان با این عید سعید در حد فاصل میدان شهدا تا خیابان امام این شهر و تأکید بر بهره‌گیری از ایام باقی مانده از ماه میهمانی خدا، از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه دامغان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها