خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: مبارزه با اسرائیل غاصب و جنایتکار و همچنین استکبار جهانی تا آزادی قدس شریف و نجات مسلمین جهان ازچنگال زور گویان و مدعیان دروغین حقوق بشر، ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۹۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان در سخنانی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم سروستان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره) در راستای وحدت و انسجام اسلامی در میان مسلمانان و جلوگیری از بروز تفرقه در بین امت اسلامی و همچنین مبارزه با اسرائیل جنایتکار به عنوان دشمن واقعی اسلام صورت گرفت.

وی در ادامه این مطلب با اشاره ای کوتاه به تاریخچه تاسیس رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین فلسطین گفت: مبنای تفکر خشن، نژادپرستانه و غیرانسانی صهیونیستی برگرفته از انحرافات گوناگون در آئین یهود می باشد که در نهایت منجر به اشغال سرزمین فلسطین  به عنوان سرزمین موعود صهیونیست ها شد.

سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی در ادامه سخنان خویش با اشاره به هوشیاری و درایت حضرت امام خمینی(ره) در سال های قبل از شروع نهضت خویش در مقابله با صهیونیست ها افزود: دید و بصیرت الهی امام خمینی(ره) در شناخت تفکر صهیونیستی و مقابله با آن باعث شد که امام(ره) در یکی از سخنرانی های خویش به محمدرضا شاه هشدار دهد که از رابطه با اسرائیل پرهیز کند.

وی همچنین افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) در مردادماه سال 1358 با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس فرمود که؛ « فلسطین مساله اول جهان اسلام می باشد و آزادی قدس آرمان همه مسلمین جهان» و این روز را روز انسجام و وحدت اسلامی معرفی کرد.

سرهنگ احمدی، اختصاص بخشی از وجوهات شرعی سهم امام زمان(عج) توسط امام راحل را در راستای کمک به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و همچنین مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را نشان از اهمیت مساله فلسطین و آزادی قدس شریف به عنوان اولین قبله مسلمانان عنوان و تصریح کرد: پس از رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی،جانشین و خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای با صلابت بیشتر هم در عرصه  اندیشه و نظریه پردازی و هم در مقام اقدام و عمل، مساله فلسطین را به عنوان مساله اول جهان اسلام مطرح و همواره حمایت قاطع خویش را از مردم ستمدیده، مسلمان و مقاوم فلسطین در مقابل رژیم جعلی،سفاک و کودک کش اسرائیل، اعلام داشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه این مطلب گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم و در یک کلام مبارزه با اسراییل غاصب و استکبار جهانی،تسلیح کرانه باختری و حمایت از گروه های مقاومت اسلامی بدون توجه به مساله شیعه و سنی به عنوان بخشی از اصول انقلاب اسلامی است که همواره مورد تاکید و حمایت مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش، دلیل حمایت از فلسطین و مبارزه با اسرائیل  و استکبار جهانی را تعالیم انسان ساز اسلام ناب محمدی عنوان کرد و گفت: مبنای تفکر، اقدام و عمل نظام جمهوی اسلامی ایران در راستای حمایت از فلسطین و مبارزه با اسرائیل غاصب و همچنین استکبار جهانی برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) که انقلاب اسلامی ما از بطن آن متولد شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان با اشاره به جنایات رژیم منحوس و جعلی اسرائیل در سرزمین های اشغالی به ویژه در نوار باریکه غزه، تصریح کرد: کشتار و قتل عام مسلمانان مظلوم نوار غزه توسط رژیم خون ریز و کودک کش صهیونیستی در سکوت شرم آور و جنایتکارانه برخی کشورهای منطقه و غول های  رسانه ای جهان، سند مظلومیت فلسطین می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره ای گذرا به جنایات گروه تروریستی-تکفیری داعش که با برنامه ریزی های استکبار جهانی و همچنین حمایت جبهه عربی-صهیونیستی اقدام به کشتار مسلمانان نموده است تصریح کرد: اندیشه ها و دستان خبیثی که منجر به تشکیل رژیم غاصب، جعلی و سفاک صهیونیستی شد امروز با همکاری رهبران وهابی برخی کشورهای دست نشانده عربی، اقدام به راه اندازی گروه تروریستی-تکفیری داعش نموده و سعی دارند پس از به زانو در آمدن رژیم اشغالگر قدس در مقابل گروه های مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان، مجالی برای ادامه حیات ننگین رژیم صهیونیستی فراهم آورند که این گونه اقدامات نیز به فضل الهی محکوم به شکست و اسرائیل نفس های آخر خود را می کشد.

محکومیت سلب تابعیت شیخ عیی قاسم توسط آل خلیفه در بحرین، تاکید بر دشمن شناسی و دشمن ستیزی و مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم و هشدار درخصوص عدم اعتماد به استکبار جهانی و  حرکت در مسیر نورانی ولایت و ولایتمداری از دیگر تاکیدات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در این مراسم بود.

خاطر نشان می شود پس از سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان، قطعنامه روز جهانی قدس قرائت شد و نمازگزاران سروستانی پس از قرائت هر بند آن با گلبانگ تکبیر آن را تائید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها