امام جمعه اردکان با اشاره به اینکه آینده روشن مردم ، انقلاب و مملکت در گرو ایستادگی پای آرمانهای انقلاب و اسلام است گفت: ما از مسئولین می خواهیم که در راه آرمانهای اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۹۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید محراب دیارمان حضرت آیت الله صدوقی به بیان گوشه ای از زندگی و مبارزات این شهید بزرگوار پرداخت.

وی گفت : شهید صدوقی ، عالم ولایی و مطیع محض حضرت امام (ره) بود که در برابر دشمنان با شجاعتی مثال زدنی و کم نظیر می ایستاد.

امام جمعه اردکان در ادامه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و نمونه هایی از نقض حقوق بشر توسط آمریکا در ایران را برشمرد.

وی گفت : این جنایات باید یادآوری بشود تا نقاب میش از چهره گرگ خون آشام جهان یعنی آمریکا برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر افزود : جنایت های آمریکا فقط مربوط به گذشته نبوده است و امروز هم این خون آشامی ادامه دارد.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از داعش گفت : امروز آمریکا ، تمام قد از داعشی که بدن مسلمانان را قطعه قطعه می کند حمایت می کند .

امام جمعه اردکان اظهار داشت : آمریکا جنایات آل سعود در یمن و سوریه را تأیید میکند و وقتی فلوجه آزاد می شود آمریکا ابراز نگرانی می کند به همین خاطر هرجا سخن از خون و خون ریزی بخصوص در منطقه خاورمیانه است نام آمریکا می درخشد .

وی افزود : در رأس این جنایت ها حمایت از رژیم غاصب اسرائیل قرار دارد که مسئولان آمریکا دائما در جلسات مختلف تأکید می کنند که منافع اسرائیل منافع ماست .

حجت الاسلام والمسلمین شاکر این سؤال را مطرح کرد که آیا می شود با این آمریکا سازش کرد ؟؟

وی اظهار داشت : سازش ما با آمریکا در دو حالت امکان دارد ؛ حالت اول این است که آمریکا دست از این صفت گرگ بودن خود بردارد و آدم بشود و حالت دوم این است که ما دست از آرمانهای اسلام و انقلاب خود برداریم .

حجت الاسلام والمسلمین شاکر تصریح کرد : مبارزه با استکبار و ظالمان باید در خون و پوست هر مسلمانی جای داشته باشد .

خطیب جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : روز قدس روز مبارزه با ظالمان و مستکبران و زورگویان و روز نماد مبارزه با استکبار و رژیم غاصب اسرائیل است .

وی افزود : هر عمل ، مصوبه و شعاری که دشمنان را به خشم بیاورد قطعا عمل صالح است .

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با اشاره به دیدار خانواده های معظم شهداء با مقام معظم رهبری گفت : ایشان در این دیدار فرمودند ؛ در طول این سالها هرجا ما انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا برای خوش آمد دشمن از آرمانهای انقلاب و اسلام کوتاه آمدیم شکست خوردیم و ضرر کردیم .

وی تصریح کرد : صحبت ما با همه مسئولین این است که آینده روشن این مردم ، این انقلاب و این مملکت در گرو ایستادگی پای آرمانهای انقلاب و اسلام است و ما از مسئولین می خواهیم که در راه آرمانهای انقلاب و اسلام تا پای جان ایستادگی کنند .

امام جمعه اردکان در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت : مواظب باشیم و اجازه ندهیم که دشمن از عید فطر هم برای اختلاف افکنی و تضعیف اعتقادات ما بهره برداری کند .

وی افزود : اختلاف بر سر عید فطر طبیعی است و شبکه های ماهواره ای درصدد هستند که القا کنند اختلاف در کشور وجود دارد و ما باید مواظب باشیم که با این حرف ها و شایعات اعمال عبادی خود را باطل نکنیم .

خطیب جمعه اردکان در خطبه اول ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه و بهره برداری از فرصت باقیمانده ماه مبارک رمضان از مسئولین خواست در برابر اموری که خلاف شرع است عکس العمل نشان دهند .

وی گفت : مردم و جامعه ای که در برابر گناه ، معصیت و منکرات از خود عکس العمل نشان ندهند آنها مریض هستند .

حجت الاسلام والمسلمین شاکر افزود : مردم از موضوع بدحجابی خیلی گلایه دارند و اگر ما نمی توانیم کاری انجام بدهیم حداقل باید با زبان امربه معروف و نهی از منکر کنیم .

وی با اشاره به شیوع پدیده غصب زمین در برخی از مناطق استان و شهرستان اردکان گفت : افراد سودجو با استفاده از قولنامه های جعلی زمین های دسترنجی کشاورزان را به نام خود ثبت می کنند .

امام جمعه اردکان به کشاورزانی که زمین دسترنجی دارند توصیه کرد که مواظب باشند و بدانند زمین هایی که در اختیار دارند و در تصرف آنهاست برای کشاورزی است نه برای ساخت و ساز .

وی از کشاورزان خواست برای روشن شدن تکلیف زمین های دسترنجی خود به ستاد اجرایی فرمان امام مراجعه کنند تا جلو سودجویی سودجویان گرفته بشود .

ارسال نظرات