خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با توجه به شرایط کنونی رژیم اشغالگر قدس بیش از همه زمان‌ها احساس ضعف و خطر می‌کند، این مسأله اهمیت راهپیمایی روز قدس را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۶۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران قم با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: از ابتدای انقلاب هر سال که گذشته است، اهمیت روز قدس مضاعف و بیشتر شده، این امر به دلیل پیشرفت و گسترش انقلاب و احساس خطر رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران کنونی رژیم اشغالگر قدس بیش از همه زمان‌ها احساس ضعف می‌کند، زیرا این رژیم می‌خواست نیل تا فرات را اشغال کند، ولی اکنون موجودیت او در خطر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به ضعف رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیمی که در مدت 6 روز همه ارتش‌های عربی را نابود می‌کرد، اکنون در برابر دو تا سه گروه زمین‌گیر شده و مجبور به عقب‌نشینی می‌شود، رژیم اشغالگری که روزی مهم‌ترین مشکل او سنگ در دست بچه‌های فلسطینی بود، امروز مشاهده می‌کند، سنگ‌ها به موشک تبدیل شده است.

وی همراه‌سازی برخی کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر قدس را از ویژگی‌های دیگر شرایط کنونی ذکر کرد و افزود: عربستان سعودی به عنوان کشوری که دو حرم شریف و قبله مسلمانان در آن قرار دارد و ترکیه به عنوان کشور اسلامی همسنگر و همراه با رژیم اشغالگر می‌شوند.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: امروز این مطلب که آمریکایی‌ها با صراحت می‌گویند، امنیت رژیم صهیونیستی از همه چیز در منطقه مهم‌تر بوده، نشان‌دهنده این است که حرکت ملت در طول سال‌ها در روز قدس جواب داده و مردم مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه امسال آنها با احساس خطر بیشتر به میدان آمدند، گفت: این امر تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند، مؤمن بودن به آن است که در برابر ظالم و ستمگر ایستادگی کنیم، چه ظالم و ستمگری بزرگتر از رژیم اشغالگر است و هیچ مظلومی، مظلوم‌تر از ملت فلسطین نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به پیام بزرگ راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: فشارها، تهدیدها و برجام ایستادگی، مقاومت، استکبارستیزی و دشمن‌ستیزی ملت را کاهش نداد. مردم فشارها، تحریم‌ها و سختی‌ها را تحمل کردند، دشمن باید بداند موضع ضد استکباری و مبارزه با کفر مردم کاهش پیدا نکرده است.

وی یادآور شد: تهدید، تحریم و تطمیع‌ها در ملت اثر نکرده و از موضع خود عقب‌نشینی نکردند و هنوز بر سر آرمان‌ها، اصول و مکتب ایستادگی دارند، برجسته‌ترین ویژگی ملت روحیه جهادی، استکبارستیزی و ایستادگی بر سر اصول انقلاب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها