خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

روز قدس روز اقتدار مسلمانان است

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه در این روز همه مسلمانان دنیا یکدست شده تا صهیونیسم را از بین ببرند، گفت: روز قدس روز اقتدار مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۶۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، آیت‌الله سیدرضا فاصلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به اهمیت جایگاه قدس اظهار داشت: روز قدسمربوط به همهاسلام بوده و مسلماتان در این روز با اتحاد علیه استکبار به پا می‌خیزند.

وی با اشاره به معراج پیامبر(ص) از مسجد الحرام بع مسجد القصی بیان کرد: مسجدالاقصی جایگاه حضور بسیاری از پیامبران بوده و دارای جایگاه مقدسی در ببین ادیان مختلف است.

امام جمعه ملایر گفت: این مسجد قبلگاه اول مسلمین بوده و مسلمانان 13 سال به سمت آن نماز می خواندند .

وی با اشاره به اهمیت روز قدس بیان کرد: جمعه آخر ماه رمضان دارای اهمیت بالایی بوده و روز اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

فاضلیان با بیان اینکه در این روز همه مسلمانان دنیا یکدست شده تا صهیونیسم را از بین ببرند، گفت: روز قدس روز اقتدار مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: یهود و منافقین دشمنان اصلی مسلمانان بوده و پیامبراکرم(ص) برای اعلام این دشمنی در رکعت اول نماز جمعه سوره جمعه را می‌خواندند.

امام جمعه ملایر با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: مردم روزه دار با حضور پرشکوه در راهپیمایی این روز باز دیگر انزجار خود را ازاقدامات اسرائیل جنایتکار اعلام کردند.

وی گفت: روز قدس روز عظمت مسلمانان بوده و مسلمانان با اتحاد و همدلی و دست در دست هم می توانند اسرائیل این غده سرطانی را از بین ببرند.

فاضلیان تصریح کرد: یهود دشمن سرسخت مسلمانان بوده و جنایات آن عالم را فرا گرفته است و روز قدس روز جنگ با یهود و صهیونیسم است.

وی با تاکید به عدم انجام معامله با یهودیان تاکید کرد: معامله با یهود آنان را تقویت می کند و مسلمانان باید از معامله با آنان بپرهیزند.

امام جمعه ملایر با ذکر آیات و روایاتی تقوا را سه نوع اخلاقی انسانی و اعتقادی بیان کرد و گفت: کلمه تقوا 167 بار در قرآن ذکر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات