خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان:
آیت‌الله طباطبایی نژاد بابیان اینکه امروز به برکت روز قدس، اسراییل بر سر جایش میخکوب شده است، گفت: باقی مناطقی هم که در اختیار دولت جعلی و غاصب صهیونیستی است به حول و قوه الهی از آن‌ها پس خواهیم گرفت.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۵۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در حاشیه مراسم راهپیمایی عظیم مردم اصفهان در روز قدس اظهار کرد: تظاهرات مردم در این روز دارای پیام‌های متعدد برای نظام استکباری جهانی است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد بابیان اینکه امروز روز قدس در سال ۱۳۹۵ است، گفت: الحمدالله مردم در اصفهان با توجه به اینکه هوای بسیار گرمی وجود دارد، با زبان و دهان روزه شرکت و حضور خوبی را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: باید این حضور مثال‌زدنی مردم را تحسین کرد و بنده نیز به‌نوبه خودم از حضور مردم استان به‌ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور اصفهان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی بابیان اینکه همان‌گونه که ائمه بزرگوار ما فرموده‌اند روزه در هوای گرم ثواب جهاد فی سبیل الله دارد، گفت: ان‌شاءالله خداوند در مقابل روزه و حرکتی که امروز مردم با به صحنه آمدن در روز قدس انجام دادند، ثواب جهاد فی سبیل الله را شامل حال آنان بگرداند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در خصوص نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان اظهار کرد: طبیعتاً راهپیمایی‌ها و تظاهراتی که انجام می‌گیرد دارای تأثیر بالایی است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بابیان اینکه اسرائیلی‌ها نمی‌خواستند خود را محدود به فلسطین کنند و شعار نیل تا فرات را سر می‌دادند، تصریح کرد: اگر امروز آن‌ها در جای خود میخکوب شده‌اند و همان قسمتی را که امروز در آن هستند در موردش نگران‌اند و البته قسمتی از آن داشته‌هایشان را هم مقاومت لبنان از آن‌ها پس گرفت، ثمره همین حرکت روز قدس است.

وی افزود: حمایت مردم ایران از مقاومت به‌هرحال باعث شده که اسرائیلی‌ها بر سر جای خود میخکوب بشوند و ان‌شاءالله ناامید از امید به تصرف "نیل تا فرات” هستند.

امام‌جمعه اصفهان تأکید کرد: باقی مناطقی هم که در اختیار دولت جعلی و غاصب صهیونیستی است به حول و قوه الهی از آن‌ها پس خواهیم گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها