جانشین فرمانده سپاه شهرستان زابل بیان داشت: در طرح هجرت سه تعداد ۴۷۰ دانش آموز بسیجی حضور دارند.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۱۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان؛ علی محبی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت سه گفت: طرح هجرت سه در سال جاری با مشارکت ۴۷۰ دانش آموز در عرصه های زیباسازی، رنگ آمیزی، تعمیر میز و نیمکت در ۱۰ مدرسه شهر و زابل به مدت ۴۵ روز با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیون تومان به اجرا خواهد آمد.
وی بیان داشت: طرح هجرت سه، زمینه ی نهادینه شدن فرهنگ بسیجی را در بطن جامعه فراهم می کند بنابراین طرح هجرت سه بیش از پیش در شهرستان زابل مورد توجه واقع شده است.
وی افزود: طرح هجرت سه با هدف توسعه، عمران و آبادانی شهرستان زابل اجرا می شود که در این راستا تنها دانش آموزان بسیجی فعال در آن ایفای نقش می کنند.
وی با اشاره به، هدف از اجرای طرح هجرت سه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی می باشد خاطرنشان کرد: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.
وی ابراز داشت: با توجه به برنامه ریزی دقیق دشمن برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم، دانش اموزان نباید تحت تاثیر برنامه های دشمن قرار بگیرند که در این راین راستا آسیب های اجتماعی فضای مجازی که متاسفانه برخی خانواده ها بی توجه به آن هستند باید جدی گرفته شود.
طرح هجرت سه به عنوان یک کار تربیتی نگریسته میشود
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل عنوان کرد: آموزش ‌و پرورش به طرح هجرت ۳ به عنوان یک کار تربیتی نگاه می‌کند.
علی اکبر بزی اشاره کرد: امیدواریم شرکت کنندگان در این اردو با دقت و تلاش بیشتر ،فضای مدرسه را برای استفاده دانش آموزان و معلمان شاداب و آماده سازند

ارسال نظرات