مسئول بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:

استکبار با ایجاد جنگ های نیابتی بدنبال امنیت برای رژیم صهیونیستی است

مسئول بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان گفت: امروز استکبار جهانی با ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه که با حمایت های همه جانبه مهره های منطقه ای خود از گروه های تروریستی داعش و ... دارد؛ به نوعی درصدد ایجاد امنیت بیشتر برای رژیم اشغالگر قدس است.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۸۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

کیومرث دولتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به حضور باشکوه مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: سالهاست که بدنبال ندای ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) همه مسلمانان جهان در حرکتی جهانی و منسجم، روز جهانی قدس را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گرامی می دارند و با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اشغال گری رژیم کودک کش صهیونیستی را با حمایت استکبار جهانی محکوم می نمایند.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی با ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه که با حمایت های همه جانبه مهره های منطقه ای خود از گروه های تروریستی داعش و ... دارد؛ به نوعی درصدد ایجاد امنیت بیشتر برای رژیم اشغالگر قدس و تضعیف جبهه مقاومت و انحراف افکار عمومی از مسئله اول جهان اسلام یعنی قدس شریف و مسئله فلسطین است.

دولتی با بیان اینکه آزادی قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است خاطرنشان کرد: ملت روزه دار ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حضور در راهپیمایی و محکوم کردن تجاوز گری و اشغالگری، انزجار خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی به همه جهانیان نشان داد.

ارسال نظرات