رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با گام‌های مبارک خود، حقیقت روزه‌داری را در آزادی مردم فلسطین معنی کردند.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۸۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، قرار گرفتن موضوع فلسطین در صدر اخبار و مسائل جهان را از آثار راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امروز با شور و حلاوت فوق‌العاده ای‌ در بیش از 80 کشور جهان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی طی 68 سال محاصره مردم مظلوم فلسطین به شکل‌های مختلف به آنان ظلم و ستم روا می‌دارد، افزود: روز جهانی قدس، روز حیات جهان اسلام، روز مقابله مستضعفین و مستکبرین، روز مقابله ملت‌های جهان با استعمار و استکبار و روز فریاد مسلمین علیه رژیم اشغالگر قدس است.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس را موجب وحدت جهان اسلام و ایجاد امید در بین مردم فلسطین نسبت به ادامه مبارزه و ساختن آینده خود دانست و گفت: با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط حضرت امام، مسئله فلسطین پا را از جهان اسلام فراتر گذاشته و به کانون تحولات جهان مبدل شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: متاسفانه امروز افکار عمومی به سمت داعش منحرف شده است و اسرائیل گسترده‌تر از گذشته به جنایات خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه مردم ولایتمدار گیلان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با گام‌های مبارک خود، حقیقت روزه‌داری را در آزادی مردم فلسطین معنی کردند، یادآور شد: وقتی مردم فلسطین می‌بینند که مردان و زنان مسلمان در اقصی ‌نقاط جهان در روز جهانی قدس با دهان روزه خشم خودشان را نسبت به اسرائیل و حمایت خودشان را نسبت به فلسطینیان به نمایش می‌گذارند، در راه مبارزه با صلابت‌تر می‌شوند.

ارسال نظرات