نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز قدس روز احیای ارزش های اسلامی است، گفت: روز قدس روز صف بندی حق در برابر باطل و جبهه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۷۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام احمد پروایی، عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در محل مصلی نماز جمعه این شهر مبارزه با ظلم و استکبار را یکی از آموزه های دین اسلام و از سفارشات قرآن کریم دانست و اظهارکرد: مبارزه با ظلم و استکبار همچنین سفارش پیامبر و اهل بیت(علیه السلام) است.

وی با بیان اینکه ما باید با تمام قوا در مقابل ظلم و ظالم بایستیم و پشتیبان مظلومان جهان باشیم، افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و ملت های آزادیخواه جهان در این روز در لبیک به ندای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در راهپیمایی حضور یافتند و ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل اعلام انزجار کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری روز قدس را یکی از یادگارهای ارزشمند بناینگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از مصادیق جهاد نفس است.

حجت الاسلام پروایی تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه و روزه دار ایران اسلامی در این هوای گرم در راهپیمایی روز جهانی قدس به یاری مظلومان و مستضعفان جهان برخاستند و ثابت کردند که  با فریادرسی به ستمدیدگان و مظلومان عالم می‌توان به سعادت و خوشبختی رسید.

وی افزود: هر کس مومنی را یاری رساند و حق مظلومی را از ظالم بستاند خدا او را در دنیا و آخرت اجر و پاداش می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز قدس روز احیای ارزش های اسلامی است، اظهارکرد: روز قدس روز صف بندی حق در برابر باطل و جبهه استکبار جهانی است.

حجت الاسلام پروایی اضافه کرد: روز قدس روز مقابله اسلام ناب محمدی با اسلام‌های جعلی و خودساخته غربی است و خدا نابودی باطل را در قرآن وعده داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ولایت فقیه و بصیرت از رمزهای پیروزی ملت همیشه در صحنه و قهرمان ایران اسلامی در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان بوده است، افزود: آمریکا، اسرائیل و عربستان مثلث شومی را جهت نابودی اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) در منطقه تشکیل داده اند که باید نسبت به این توطئه آنها آگاه باشیم و در مقابل توطئه هایشان بایستیم و نقشه های شان را نقش بر آب کنیم.

حجت الاسلام پروایی در پایان با بیان اینکه امروز در بیش از 80 کشور دنیا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود، گفت: روز قدس نقطه بیداری امت اسلامی است و ما امروز به واسطه روز قدس شاهد صدور انقلاب به سایر کشورها هستیم.

ارسال نظرات