استاندار مازندران:

مازندرانی ها ثابت کردند فلسطین تنها نیست / لزوم وحدت جهان اسلام در مقابل گروه های تروریستی

مقام عالی دولت در استان گفت: این صحنه‌های ماندگار ثابت کرد که مردم ما نسبت به موضوع فلسطین حساس هستند و هرگز مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذشت.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۴۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ربیع فلاح جلودار در حاشیه در راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگاران افزود: تقدیم ۳۲ شهید مدافع حرم و حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس با دهان روزه و در این هوای گرم تجلی حق‌طلبی و پایداری مردم ولایتمدار مازندران درراه پاسداری و حراست از آرمان‌های ماندگار و جاودان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مردم مازندران با حضور منسجم در راهپیمایی روز قدس حماسه جدیدی خلق کردند تأکید کرد: مردم عزیز ایران اسلامی امروز ثابت کرد که فلسطین مظلوم تنها نیست و ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی و مازندران علوی همیشه یار و یاور مظلومان و دشمن مستکبران در جهان خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: این صحنه‌های ماندگار ثابت کرد که مردم ما نسبت به موضوع فلسطین حساس هستند و هرگز مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذشت.

وی در پایان گفت: امروز وحدت جهان اسلام بسیار ضروری است و همه جهان باید در برابر خشونت‌طلبی تکفیری‌های داعشی که جنگ نیابتی در منطقه راه انداخته‌اند بایستند و به این جریان شوم و تروریستی پایان دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها