خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از آن‌سر دنیا برای خاورمیانه نقشه دارد و کنگره آمریکا تصویب کرده بود اسرائیل باید در خاورمیانه قدرت‌مند باشد.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۴۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در بیرجند، با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی و تشکر از آقای خدمتگزار استاندار خراسان‌جنوبی جهت پیگیری برخی مسائل گفت: راهپیمایی، از مراحل امر به معروف و نهی منکر است.

 

وی بابیان‌اینکه رژیم صهیونیستی جنایات بزرگی انجام می‌دهد، زنان و فرزندان فلسطینی را سر می‌برد افزود: سکوت در برابر این جنایت و انزجار نداشتن از آن، مصداق ترک امر به معروف و نهی از منکر است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدیث پیامبر اسلام (ص) که فرمودند "اگر مسلمانی امر به معروف و نهی از منکر را ترک کند، اشرار بر آن‌ها مسلط می‌شوند و در آن صورت اگر خوبان عالم دعا کنند، مستجاب نمی‌شود" اظهار کرد: این حدیث، حدیث ناب و برخواسته از جامعه‌شناسی و تاریخ‌شناسی است.

 

عبادی بابیان‌اینکه امت اسلام یک واجب الهی را ترک کردند تصریح کرد: منکر و جنایتکار بزرگی در منطقه وجود دارد و دشمنان اسلام، نقشه‌ها برای اسلام و خاورمیانه کشیدند.

 

وی بابیان‌اینکه سکوت در برابر جنایاتی که در منطقه اتفاق می‌افتد، مغایر با اسلام است خاطرنشان کرد: برخی افراد که ادعای سیاستمداری دارند می‌گویند ما را به فلسطین چه کار است و در فتنه 88 شعار "نه غره نه لبنان" سر می‌دادند که این شعار ساخته کسانی است که برای سلطه‌گران کف و سوت زدند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: خلاف انسانیت و امنیت ملی ما است که در برابر جنایات اسرائیل سکوت کنیم اما متأسفانه در دنیای اسلام کشورهایی مانند ترکیه و مصر با اسرائیل رابطه دارند.

 

عبادی افزود: اگر ملت بیدار ایران و امام و رهبری نبودند، ممکن نبود چه بلایی سر منطقه در می‌آوردند اما بلایی که سر عراق و سوریه درآوردند ممکن بود سر ایران هم دربیاورند و کسی که جلوی این غده سرطانی را گرفته، ملت ایران است.

 

وی اظهار کرد: برخی که ادعای روشنفکری می‌کنند سخنانی را مغایر با اهداف اسلام می‌زنند و اگر حضور مردم در صحنه نبود امروز داعش خیلی زودتر از این‌ها بلایی که سر سوریه دراورد، سر ایران درمی‌اورد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند هر جا به قرآن عمل کردیم مؤفق بودیم و هر جا خلاف قرآن بودیم، آسیب دیدیم.

 

عبادی بابیان‌اینکه نباید به ظالمان تکیه کرد یادآور شد: حاکمان برخی کشورها به دلیل جایگاه خودشان و اینکه نمی‌خواهند امنیت‌شان دچار تزلزل شود، پازل اسرائیل را تکمیل می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: بهترین سرمایه برای هر دولت‌مردی تکیه به مردم است و آن‌هایی که به ملت‌هایشان وفایی قائل نیستند، به صهونیست‌ها تکیه می‌کنند و مانند خدم و حشم آمریکا و اسرائیل می‌شوند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر اسرائیل محور شرارت نیست، پس، داعش را چه کسانی درست کردند و در کجا مداوا می‌شوند؟!

 

عبادی بابیان‌اینکه داعش را تفکر صهیونیستی بوجود آورد افزود: اسرائیل برای ایجاد تزلزل، تفرقه و تضعیف وحدت در کشورهای اسلامی وحدت اسلامی، داعش را بوجود آورد تا تفکر نیل تا فرات و کشورگشایی خود را تکمیل کند.

 

وی گفت: برنامه اسرائیل برای فلسطین نیست بلکه برای کل خاورمیانه است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از آن‌سر دنیا برای خاورمیانه نقشه دارد و کنگره آمریکا تصویب کرده بود اسرائیل باید در خاورمیانه قدرت‌مند باشد.

 

عبادی اظهار کرد: کشورهایی که دنبال خوردن و چریدن هستند و اهل مبارزه نیستند، راحت در برابر استکبار گردن کج می‌کنند و اگر گردن کج کنیم، گردن می‌زنند.

 

وی خاطرنشان کرد: موج اسلام‌گرایی که در اروپا بوجود آمده بود باعث نگرانی استکبار شد که در این بین، گروهی خوارج کم‌عقل را ایجاد کردند تا مردم را گردن بزنند، بچه 8 ماهه را سر ببرند و از این طریق، دین اسلام قلابی را در کنار اصل آن گذاشتند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد و نکاح که در اسلام اهمیت دارد را دشمنان اسلام سعی‌کردند خدشه‌دار کنند و ازدواج که در دنیای غرب متزلزل است را در دنیای اسلامی دچار خدشه کنند.

 

عبادی اظهار کرد: حزب‌الله لبنان برای اولین‌بار اسرائیل را شکست داد و امروز شاهد هستیم امنیتی در اسرائیل وجود ندارد و این، به دلیل ضربه‌ای است که انقلاب اسلامی ایران به اسرائیل وارد کرد.

 

وی بابیان‌اینکه امروز کسانی که در راهپیمایی شرکت کردند، جهاد و عبادتی بزرگ انجام دادند گفت: روز قدس موجب زنده‌شدن مسئله فلسطین است.

 منبع:خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها