عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :

آمریکا و حامیانش مردم فلسطین را آواره کردند / بزودی اسرائیل در خاک فلسطین دفن می شود

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با اشاره به اینکه استکبار مردم فلسطین را آواره کرده است اما شعار می‌دهد که به دنبال رفاه مردم هستیم،خاطرنشان کرد: امروز نیز آمریکا و هم‌پیمانانش با همین شعار در منطقه اقدامات تروریستی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۰۳۹۳۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، ولی‌الله نانواکناری در پایان راهپیمایی روز قدس بابلسر در مصلی الهمدی(عج) درحضور پرشور مردم اظهار کرد: انشاءالله به زودی با همدلی و همراهی به قدس شریف خواهیم رسید و نماز جمعه را به امامت ولی عصر(عج) اقامه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مسلمانان جهان به فرمان امام خمینی(ره) سیلی خروشان برپا کردند تا همه مستضعفان جهان را از زیر سلطه استکبار نجات دهند، تصریح کرد: مردم فلسطین حدود 100 سال است که توسط مستکبران ترور می‌شوند، استکبار این نقشه را در سال 1918 تدارک دید تا بتواند در قلب کشورهای اسلامی و عربی، اسلام را از صحنه روزگار محو کند.

نانواکناری با اشاره به اینکه استکبار مردم فلسطین را آواره کرده است اما شعار می‌دهد که به دنبال رفاه مردم هستیم، خاطرنشان کرد: امروز نیز آمریکا و هم‌پیمانانش با همین شعار در منطقه اقدامات تروریستی انجام می‌دهند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با زیر سوال بردن نهادهای بین‌المللی حقوق بشر به دلیل عدم حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: آمریکا هر سال میلیون‌ها دلار به اسرائیل کمک می‌کند تا مردم فلسطین به خاک و خون کشیده شوند اما سازمان ملل در این باره سکوت می‌کند.

سخنران راهپیمایی روز قدس بابلسر تاکید کرد: انشاءالله به زودی شاهد هستیم که اسرائیل را در خاک فلسطین در گور می‌برد.

نانواکناری، وحدت جهان اسلام را یکی از پیام‌های روز قدس اعلام و بیان کرد: همه مسلمانان باید دست در دست هم، همچون مشتی آهنین در برابر استکبار جهانی بایستیم و آنها را از صحنه روزگار محو کنیم.

وی، مبارزه با استکبار و سلطه غرب را پیام دیگر روز قدس عنوان و اظهار کرد: مبارزه با اسرائیل قدم اول حرکت روز قدس است./ایسنا

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها