مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

حمایت از فلسطین پشتوانه امنیت کشور است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اعلام انزجار از جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده پشتوانه امنیت کشور است.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۹۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان تنکابن، دفاع همه جانبه از مقاومت مردم فلسطین را وظیفه همه مسلمانان عنوان کرد و گفت: مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم روزه‌دار مازندران پرشورتر از همیشه ، امسال نیز حماسه آفریده و با لبیک به ندای رهبر انقلاب ، دفاع خود از مردم مظلوم فلسطین را بار دیگر فریاد زدند.

حجت الاسلام ستار علیزاده در گفت‌وگو با ما با اشاره به تلاش استکبار برای جلوگیری از وحدت و اتحاد امت اسلامی گفت: دشمنان مکتب اسلام تلاش می‌کنند تا با هر وسیله و ابزاری از اتحاد و وحدت مسلمانان جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: روز جهانی قدس نمادی از وحدت امت اسلامی محسوب می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ابتکار امام راحل دشمنان اسلام را سردرگم کرد و باعث وحدت هر چه بیشتر مسلمانان شد، گفت: روز قدس روز فلسطین نیست روز امت اسلامی است ، روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی صهیونیسم است که به جان امت اسلامی افتاده است.

وی با بیان اینکه روز قدس ویژه ایران نیست و روز دنیای اسلام است اما ملت ما در این زمینه پیشتاز بوده، ادامه داد: راهپیمایی روز قدس، علاوه بر اینکه اعلام انزجار از جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده پشتوانه امنیت کشور است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار