مردم استان البرز بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، وحدت و همبستگی خود را در حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم و ستم به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۸۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ قشرهای مختلف مردم روزه دار در سراسر استان البرز روز جمعه 11 تیرماه با حضوری به یاد ماندنی در خیابان ها ندای حمایت از مظلوم و بیزاری از ظالم را در هر کون و برزن طنین انداز کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج ساعت 10 و 30 دقیقه با حضور گسترده مردم آغاز شد.

مردم روزه دار و انقلابی کرمان مسیر
میدان شهداء ـ خیابان مهدیه (مظاهری) ـ میدان توحید ـ بلوار امامزاده حسن (ع) به سمت مصلی نماز جمعه کرج را با حمل پلاکارد و پارچه نوشته هایی در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش و سر دادن شعارهای ضد استکباری پیمودند و بار دیگر نشان دادند با ملت های مظلوم منطقه همراه و همصدا هستند.
راهپیمایان در این مسیر شعار دادند: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست، داعشی و تکفیری عامل اسرائیل است، با همه جنایت گروهکی ذلیل است، خون نبی در رگ ما می جوشد، بر ضد اسرائیل می خروشد، این سخن جاوید روح خداست، هیچ غلطی نمی کند آمریکا، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم.
راهپیمایان روز قدس امسال همچنین با محکومیت جنایات گروهک های تروریستی و تکفیری در منطقه بر وحدت و انسجام ملت ها و کشورهای اسلامی در مقابله با این جریان تاکید کردند.
تجمع پایانی راهپیمایان مردم کرج در محل مصلای این شهرستان برگزار و سپس نمازجمعه اقامه شد.
امام جمعه کرج، مسئولین نظامی و انتظامی و سپاه، نمایندگان مجلس و روحانیون از جمله این مسئولین بودند.
نمایشگاه کتاب های کودکانه با موضوع قدس نیز از جمله برنامه هلی اجرا شده در راهپیمایی امروز است.
سخنران قبل از خطبه های روز قدس کرج دکتر علاءدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.
گزارش های دریافتی از  شهرستان استان البرز حاکی است راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
راهپیمایی روز قدس 95 با شعار محوری "وحدت امت اسلامی، حمایت از انتفاضه فلسطین، بیزاری از رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری" در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

این راهپیمایی از سال 1358 به دنبال نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) هر سال با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

 

ارسال نظرات