فرمانده سپاه ناحیه آستارا در گفتگو با بسیج:

روز قدس روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: روز جهانی قدس روز فریاد رسای مسلمانان جهان علیه غده سرطانی است.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۸۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

سرهنگ پاسدار محمد علی‌ علی‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز جهانی قدس را یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دانست و به خبرنگار خبرگزازی بسیج از آستارا گفت: روز قدس روز امت اسلامی و روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی منطقه است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز دمیدن خون در رگ های امت اسلامی است، افزود: این حرکتی است که امام راحل آن را آغاز کرده است و این حرکت سال به سال پرشورتر ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: مسلمانان جهان با وحدت و همدلی خود می‌توانند با قدرت در برابر استکبار جهانی ایستادگی و رژیم غاصب اسرائیل را نابود کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند «برخی صهیونیست ها گفته اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته ای، 25 سال از دغدغه ایران آسوده شده ایم اما ما به آنها می‌گوییم شما 25 سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت»، افزود: روز قدس روزی است که مردم آزادیخواه جهان حمایت خود را از مظلوم و انزجار و نفرت خود را از ظالم به نمایش می‌گذارند.

سرهنگ علی‌زاده با بیان اینکه مردم آگاه و بیدار شهرستان مرزی بندر آستارا همواره حضور انقلابی خود را در راهپیمایی های روز جهانی قدس نشان داده اند، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 صبح از جلوی سپاه ناحیه آستارا شروع تا چهار راه مصلی نماز جمعه بندر آستارا ادامه دارد و مراسم اصلی با سخنرانی حجت السلام احمد پروایی، عضو مجلس خبرگان رهبری در محل مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام اقدامات و برنامه ‌ریزی‌های لازم برای برگزاری  راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم شده است، تصریح کرد: پس از پایان سخنرانی حجت الاسلام احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری قطعنامه روز جهانی قدس قرائت می‌شود.

سرهنگ علی‌زاده حضور حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان مرزی بندر آستارا همگام با ملت ایران اسلامی را پاسخ کوبنده‌ای به ظالمان و مستکبران جهان دانست و گفت: سران رژیم اسرائیل بدانند امت اسلامی با وحدت و همدلی تا آخرین قطره خون و نفس خود از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت می‌کنند و تا نابودی این رژیم جعلی از پا نخواهد نشست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار