به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت:
رئیس دادگستری خاتم ضمن بیان ارزش والای شهید وشهادت گفت : امنیت وآسایش امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان است.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۳۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، "محمد مهدی مدرس زاده" در حاشیه بازدید دادستان و قضات دادگستری شهرستان خاتم ازخانواده شهیدان "اسماعیل وابوالفضل محمدی" و همچنین "شهید علی بهمنی" به مناسبت هفته قوه قضاییه، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و دلجویی از پدر ومادر شهدای مذکور و بیان ارزش والای شهید و شهادت افزود :بر حسب احادیث و روایات ما گرامی تر از خون شهید در نزد خدا وجود ندارد و با ریخته شدن یک قطره از خون شهید تمامی گناهان وی پاک می شود .

وی اظهار داشت : در حال حاضر امنیت وآسایش بوجود آمده در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون همین شهیدان است که در عنفوان جوانی با پاگذاشتن بر روی تمام خواسته های نفسانی ودنیوی، با حضور در عرصه های دفاع مقدس جوانمردانه از دین، خاک و ناموس این کشور دفاع نموده وجان عزیز خویش را بر سراین هدف مقدس از دست دادند.

این مقام قضایی تصریح کرد  وظیفه امروز ما پاسداشت و حفاظت از امنیتی است که با ریختن خون شهدا و ایثارگران به دست ما رسیده ما به عنوان امانتی گرانبها باید از آن پاسداری نماییم.

شایان ذکر است دراین دیدارها ابتدا پدرشهید در خصوص خصوصیات اخلاقی و رفتاری فرزند شهیدش وتاریخ و محل شهادت توضیحاتی ارائه نمود و در پایان نیز حاضرین برای شادی ارواح مطهر شهداء فاتحه ای قرائت نمودند .

ارسال نظرات