علی اشرف خانلری
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ماه رمضان را ماه بخشش، رحمت و فضل الهی دانست.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۲۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری در کلاس اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک اظهار داشت: فضل خدا همان بخشش بیکران و رحمت الهی است و وقتی روز قیامت بر پا می‌شود، خداوند رحمتش را پراکنده می سازد، چنانچه حتی ابلیس نیز طمع در رحمت او می کند وی از امید به فضل خدا اشاره کرد و افزود: خدای تعالی با فضل بیکران خویش درهای رحمت را به روی همه بندگان گشوده است تا با عبادت و بندگی ذات اقدس الهی خود را از بند اسارت دنیا و لذت‌های شهوانی آن رهایی بخشیده و مقرب درگاهش شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: در تمام سال، ماهی به عظمت و برکت رمضان نیست، رمضان ماهی است که خداوند آن را برای اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریت یعنی قرآن مجید برگزیده است.

نظری خاطر نشان کرد: ماه رمضان، بهار عبادت و ماه تعلیم و تربیت، طهارت و پاکی و توبه و استغفار است و دعا از جمله تاکیدات این ماه شریف بوده که برای انسان نعمت بزرگی است.

وی در پایان تاکید کرد: راهکار اصلی کسب رضایت، انجام وظایف شرعی بوده و اساسی‌ترین آنها انجام واجبات و ترک محرمات است. وی افزود: خدای تعالی با فضل بیکران خویش درهای رحمت را به روی همه بندگان گشوده است تا با عبادت و بندگی ذات اقدس الهی، خود را از بند اسارت دنیا و لذت‌های شهوانی آن رهایی بخشیده و مقرب درگاهش شوند.

 

 

 

 

ارسال نظرات