خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر راهپیمایی روز قدس را نماد حمایت از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین دانست .
کد خبر: ۸۷۰۳۸۱۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید استاد فرج در این باره گفت: روز قدس نماد همبستگی جهان اسلام در مورد فلسطین و حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و فرصت مناسبی است تا مردم انقلابی و روزه دار در روز جهانی قدس از فلسطین و جبهه مقاومت حمایت کرده و دشمنان جهان اسلام را سرکوب کنند .

شهردار باقرشهر اظهار داشت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) حرکت ارزشمندی بود که مسلمانان را متوجه اهمیت قدس و حمایت از مردم بی گناه و مظلوم می کند .

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، افزود: با راهپیمایی گسترده و باشکوه در روز جهانی قدس مسلمانان همدلی، حمایت و وحدت خود را به رخ جهانیان می کشانند و خواهان نابودی اسرائیل ظالم هستند.

شهردار باقرشهر با اشاره به اینکه این روز در جهان اسلامی تأثیر بسزایی دارد، اظهار داشت: هرساله ما شاهد راهپیمایی های گسترده در روز قدس هستیم که با وحدت و انسجام هرچه بیشتردر کشورهای اسلامی و حتی در بعضی کشورهای غیراسلامی برگزار می‌شود و مسلمانان با تجمع و شرکت در راهپیمایی‌ها از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند و این روز حائز اهمیت فراوان است .

استاد فرج با اعلام اینکه هر ساله مردم شریف باقرشهر حضور گسترده و باشکوهی در مراسم راهپیمایی روز قدس داشته اند، تصریح کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته مردم با حضور حداکثری و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس متحد و هماهنگ شده تا انزجار و بیرازی خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام دارند و حمایت خود را از مظلومین نشان دهند .

گفتنی است ؛راهپیمایی روز قدس جمعه ۱۱ تیرماه ساعت ۱۱ صبح از ابتدای خیابان ۳۰ متری امام خمینی (ره) آغاز می شود و به سمت مصلی بزرگ باقرشهر ادامه پیدا می کند.

ارسال نظرات