مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرری آماده سازی شد

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از تمهیدات مدیریت شهری برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم روز قدس شهرری، که با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود، خبرداد.
کد خبر: ۸۷۰۳۸۰۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: راهپیمایی روز قدس در شهرری از محل امامزاده عبدالله(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود که فضاسازی مناسبتی این مسیر، از سوی مدیریت شهری انجام شده است.

صفوی به آماده باش عوامل اجرایی برای پاکسازی مسیر راهپیمایی در قبل، حین و بعد از مراسم اشاره کرد و ادامه داد: زیباسازی، رفت و روب، پیرایش فضاهای سبز اطراف مسیر راهپیمایی از دیگر اقدامات مدیریت شهری است که در مسیر راهپیمایی انجام شد تا راهپیمایان در فضایی دلنشین این مراسم مردمی را برگزار کنند.

وی با اشاره به تمهیدات ترافیکی در مسیر راهپیمایی، افزود: همزمان با برپایی مراسم کارشناسان ترافیک با تعامل پلیس راهور در آماده باش هستند تا با اعمال طرح های ترافیکی لازم، امنیت تردد راهپیمایان تامین شود.

صفوی برپایی این مراسم را اقدامی مردمی برشمرد و گفت: ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس که با عضویت ادارات و نهادهای مردمی شهرری شکل گرفته است نقش بستر سازی را برعهده دارد تا مراسم راهپیمایی هر چه باشکوه تر برگزار شود.

شهردار منطقه 20 تاکید کرد: این مراسم همه ساله پرشور و با استقبال بیشمار شهروندان در شهرری انجام شده است و برای میزبانی از حضور گسترده شهروندان در سال 95 آماده هستیم.

 

 

ارسال نظرات