در پیامی عنوان شد؛

دعوت امام جمعه اردکان برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

امام جمعه اردکان در پیامی از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۹۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ متن این پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

آزادی قدس شریف و نجات مردم فلسطین از بزرگترین آرمان های ملت بزرگ ایران بوده و هست . موضوع مبارزه با اسرائیل و دفاع از ملت مظلوم فلسطین حتی قبل از انقلاب در سخنرانی های امام راحل و بزرگان ما یاد آوری شده و با پیروزی انقلاب و تعیین روز قدس توسط رهبر حکیم و دور اندیشمان حضرت امام خمینی (ره) در مسیری سرنوشت ساز قرار گرفت و همه دنیا را متوجه این آرمان انسانی و اسلامی کرد .

امروز بزرگداشت روز قدس متعلق به همه ملت های آزاده است و حد و مرز نمی شناسد.قطعا پیشتازی ملت ایران در خروش علیه ظلم و ستم اسرائیل باید حفظ شود که بزرگداشت این روز و شرکت پرشور و حماسی هر ساله مردم در راهپیمایی می تواند این امر را تضمین نماید .

از خداوند متعال عاجزانه می طلبیم که هر چه زودتر دشمنان اسلام و مسلمین و مظلومین بویژه اسراییل جنایتکار و غاصب را نابود کند وآزادی قدس شریف و نجات مظلومان را محقق سازد .

در پایان از مردم شریف و همیشه در صحنه اردکان دعوت می گردد مانند سالهای گذشته و بلکه بیشتر و پرشورتر در راستای هدف متعالی امام راحل و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب با حضور پر رنگ خویش، انزجار خود را از این رژیم پلید اعلام نموده و با مردم مظلوم فلسطین ابرازهمدردی نمایند و بدانند که پایه های سست و بی ثبات حکومت غاصب اسرائیل تنها با همت مقاومت و وحدت همه مسلمین کنده خواهد شد .

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والسلام علیکم

سید اسماعیل شاکر اردکانی

امام جمعه اردکان

10 تیرماه 95

ارسال نظرات