خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه امام خمینی(ره) آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را با عنوان روز جهانی قدس بنا نهادند، گفت: این روز به یک هدف والا در جهان اسلام مبدل شده و از نشانه‌های وحدت مسلمین است.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۷۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

حمید شعبانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در رزن با تأکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال از بین بردن قدرت اسلام در سطح جهان بوده و در رسیدن به این هدف همواره کشور های اسلامی را مورد تعرض و حمله قرار داده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در برابر این هدف به دنبال بالا بردن قدرت و تفکر صهیونیستی در سطح جهان است، افزود: در این میان کشور فلسطین یکی از کشور های مسلمانی است که ده‌ها سال قربانی این هدف شوم قرار گرفته است و تا مدتی هم مورد غفلت مسلمانان و جهانیان قرار گرفته بود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: امام خمینی (ره) از ابتدای مبارزات خود هدف اصلی صهیونیسم و تأسیس اسرائیل را مبارزه با اسلام و ارزش‌های والای اسلامی و تفرقه میان مسلمانان بیان کرد و مسلمانان و جهانیان را از این ظلم آشکار آگاه ساخت.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با هدف اتحاد میان مسلمانان و رهایی فلسطین اشغالی از دست مستکبرین، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را با عنوان روز جهانی قدس بنا نهادند که همین روز به یک هدف والا در جهان اسلام مبدل شده و از نشانه‌های وحدت مسلمین است.

شعبانی ابراز داشت: این مهم باید مورد توجه همه مسلمانان جهان قرار بگیرد که تمامی فلسطینیان والبته تمامی مستضعفین جهان در طول یک سال چشم انتظار چنین روزی هستند تا بتوانند با فریادی مشترک بر سر استکبار جهانی، جهانیان را با تفکر غلط آنها آشنا سازند.

وی با بیان اینکه دراین میان باید توجه داشت که ملت ایران در سراسر جهان به عنوان پیشقراول این امر مهم شناخته شده اند، افزود: از یک سو ملت فلسطین و مستضعفین جهان و از سویی دیگر حتی استکبار جهانی نیز منتظر هستند تا حضور ملت ایران را نظاره‌گر باشند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: امسال نیز با لطف الهی و همت ملت ایران بار دیگر حضور پرشور مردم نور امیدی در دیدگان مستضعفین جهان وخوف وناامیدی در وجود مستکبرین ایجاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان با اتحاد و همت عظیم خود نه تنها قدس شریف بلکه جهان اسلام را از جمله کشورهایی که در حال حاضر نیز در حال درگیری با تفکرات تکفیری صهیونیستی هستند رها خواهند کرد و با لطف الهی و عنایات امام عصر(عج) و هدایت‌های راسخ امام خامنه ای(مدظله العالی) و همت مسلمانان پرچم اسلام در سرتاسر جهان به اهتزاز در خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات