فرماندار رشتخوار اعتبارات تخصیصی به این شهرستان را ناکافی و غیرمنطبق با مطالبات عمومی دانست.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۶۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سومین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار با حضور دکتر محمود نگهبان نماینده مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی و خسرو منعمی، معاون امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و خالقداد عرب فرماندار رشتخوار و جمعی از مسئولین و اعضای شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رشتخوار برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم خالقداد عرب فرماندار رشتخوار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و عرض خیر مقدم خدمت مسئولین، گفت: مدیران باید خدمتگذاری به مردم را در محور برنامه های خود قرار دهند.

وی افزود: مسئولین باید در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ۱۳۹۵ که «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است برنامه ریزی و اقدام نمایند.

فرماندار رشتخوار با تاکید بر اجرای دقیق  اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی باید در میان تمامی اقشار جامعه به صورت یک فرهنگ نهادینه شود و در اجرای آن تمام افراد جامعه دخیل باشند.

وی از اعضای شورای اداری خواست در روز قدس همراه با سایر اقشار مردم با پرسنل و خانواده حضور گسترده ای در راهپیمایی روز جهانی داشته باشند چراکه روز قدس یک مراسم عبادی سیاسی است.

نگهبان نماینده مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مجلس جدید، اعتبارات تخصیصی به رشتخوار را ناکافی و غیرمنطبق با مطالبات عمومی دانست و خواستار حمایت دولت جهت تحقق مطالبات مردم شهرستان شد.

معاون امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این جلسه به راه اندازی تنها استخر سرپوشیده این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های در حال حاضر ورزش استان راه اندازی و تکمیل پروژه استخر این شهرستان است که امیدواریم در سال جدید این پروژه تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد جامعه ورزش استان در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
 
خسرو منعمی همچنین قول اهداء یک دستگاه ماشین چمن زنی برای این شهرستان را داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها