استاندار البرز از عموم مردم ولایتمدار استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۵۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ با اشاره به اینکه همه ساله در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سلحشور کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا می کنند، اظهار کرد: مردم با حضور خود پیام مهم حمایت از مظلومانی که با ظلم از سرزمین خود آواره شدند را به جهانیان از جمله مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس در واقع حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، افزود: دین و مرام ما در طول ۳۷ ساله نظام جمهوری اسلامی این بوده که از مظلومین دفاع کرده و در عین حال روحیه آزادی خواهی را نیز به گوش جهانیان برسانیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: امید است مردم همچون گذشته به ویژه سال جاری که منطقه در شرایط حساسی به سر می برد در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه از زمانی که فلسطین اشغال شده حضور صهیونیست ها در منطقه شبیه یک ویروس سرطانی است که دائما بر بدنه و پیکره جامعه اسلامی لطمه وارد می کند، تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل عامل بسیاری از گرفتاری های مسلمانان است.

وی گفت: امام راحل می دانست عامل بسیاری از بدبختی مسلمانان رژیم غاصب صهیونیستی است از طرفی باید این مهم مد نظر باشد که ایجاد شکاف بین پیکره جامعه مسلمان از اهداف این رژیم منحوس است.

وی با بیان اینکه بسیاری مشکلات سیاسی و اقتصادی به وجود آمده در کشورهای اسلامی به سبب اقدامات این رژیم منحوس است، افزود: جامعه جهانی نگران اتحاد مسلمانان است چرا که با این اتحاد ساخته های استکبار جهانی از هم پاشیده خواهد شد.

طهائی در پایان بیان کرد: امیدوارم روز قدس نه تنها شعار باشد بلکه با شعور بزرگ مردم فهیم جامعه این پیام زنده نگه داشته و آگاهی لازم پیرو این مهم به نسل جوان جامعه داده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها