مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: «هفته حقوق بشر آمریکایی» فرصتی برای بازخوانی جنایات و افشای اقدامات ضد حقوق بشری و سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران است.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۵۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

سرهنگ علی پاسخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه 6 تا 12 تیرماه «هفته حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است اظهار کرد: این هفته فرصتی مغتنم و مناسبی است تا جنایات ضد حقوق بشری و تروریستی دولت آمریکا بازخوانی و حقوق بشر آمریکایی برای شناساندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار به طور کامل برای مردم وبویژه جوانان و نوجوانان معرفی شود.

وی تعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در دو محور استکبارشناسی و استکبار ستیزی، تقویت روحیه ظلم ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف نامگذاری این هفته دانست.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان افزود: حافظه تاریخی ملل جهان به ویژه ملت ایران سرشار از رویدادهای تلخی است که به دلیل بی صداقتی آمریکا و جنایاتی که مدعیان دروغین حقوق بشر در حق جامعه بشری روا داشته اند آرامش و آسودگی از وجدان بشریت گرفته شده است.

پاسخی اضافه کرد: در سیاهه اقدامات ضد بشری آمریکا جنایات ضد ایرانی آن ها از جمله ترور نافرجام ولی امر مسلیمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ششم تیر ماه 1360 در مسجد ابوذر تهران، فاجعه هفتم تیر شهادت شهید مظلوم آیت ا... دکتر بهشتی و 72 یار ایشان، حمله شیمیایی دولت مزدور صدام به سردشت و شهادت و مجروح شدن بیش از 5هزار نفر از مردم بی دفاع در هشتم تیر 1366، به شهادت رساندن محمد کچوئی رئیس زندان اوین در هشتم تیر ماه 1360 معنای بسیار ویژه ای داشته و حامل این پیام است که حاکمان کاخ سفید، ترور شهید آیت الله صدوقی در11 تیر 1361 و حمله موشکی ناو جنگی به هواپیمای مسافربری ایران در آب های خلیج فارس در 12 تیر ماه 1367 برای نیل به اهداف و مقاصد شیطانی خود از هیچ جنایتی، حتی قربانی ساختن زنان و کودکان بی گناه فروگذار نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه تراژدی حقوق بشر آمریکایی به یک طنز جهانی تبدیل شده است گفت: ملت ها ورای عملیات روانی رسانه های امپریالیستی دریافته اند جنایت و وحشی گری جزء ذاتی رژیم حاکم بر ایالات متحده بوده و در راهبردها و سیاست های کاخ سفید نهادینه شده است و کمتر کسی است به این حقیقت پی نبرده باشد که پشت پرده جنایاتی که در سطح منطقه و علیه ملت های مظلوم و بی دفاع فلسطین، عراق، سوریه، یمن، بحرین و دیگر کشورهای اسلامی آفریده ی حاکمان دولت شرور و بی صداقت آمریکا است.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان رسالت رسانه ها را برملا ساختن اهداف پلید و نقشه های شوم استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار و جنایت پیشه علیه صلح و امنیت جهانی عنوان کرد و افزود: مقابله با انواع جنگ رسانه ای، جنگ و عملیات روانی دشمنان، آگاهی بخشی و شفاف سازی افکار عمومی مردم نسبت به روند عداوت ها و ددمنشیهای آمریکا و سیاست های خصمانه و یک جانبه گرایانه امپریالیسم سطله جو از دیگر رسالت رسانه هاست.

پاسخی ادامه داد: اگرچه در این سال ها با ایجاد شرایطی برای انجام مذاکرات میان ایران با گروه 5+1 و در رأس آنان دولت مستکبر آمریکا به توافقاتی از جمله برجام رسیده که به قول ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) توافق، نقاط مثبت و نقاط تیره و مبهمی دارد، اما این ها چیزی از رفتار ضد حقوق بشری آمریکا کم نمی کند، که نمونه های جدی آن، نقض مکرر توافقات برجام و از جمله دست درازی به دارایی های ملت ایران است و از طرفی، ملت ایران سیاهه ده ها سال ظلم و جنایت آمریکایی ها را فراموش نکرده و تحت تاثیر محاسبه گری های خطرناک آنان قرار نخواهد گرفت.

وی نامگذاری هفته ای به نام حقوق بشر آمریکایی را فرصتی برای بررسی و تحلیل عملکرد و رفتار سیاسی و دیپلماتیک ایالات متحده در مبارزه با تروریسم و نیز انتشار گزارش سالانه درباره وضع تروریسم در دنیا، میزان واقعی بودن ادعای دروغین این کشور در برابر تروریسم خواند و گفت: نمونه این را می توان در مدافعه آمریکا در قبال القاعده، و داعش مشاهده نمود که صرف نظر از ماهیت ضد انسانی این گروه ها، تنها منافع آمریکا است. که رویکرد این کشور را به این خشونت ها معلوم می سازد.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان در پایان خاطرنشان کرد:این هفته فرصتی برای بازخوانی جنایات و افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در ایران، آگاهی بخشی در خصوص سیاست های خصمانه علیه انقلاب اسلامی و حمایت از گروه های تروریستی، تبیین اندیشه و معرفی سیره ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و تجلیل و تکریم ایثارگران و معرفی چهره نفاق و سازمان تروریستی منافقین بعنوان ابزار دست استکبار جهانی است.

 

 

ارسال نظرات