معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد آستارا در گفتگو با بسیج:
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد آستارا گفت: آمریکایی ها کدام حقوق را مطرح می کنند درحالی که هر ساله سیل کثیری از کودکان بر اثر دخالت ها و تهاجم دست نشانده ها و مزدوران آنها در فلسطین و سوریه و عراق و.. به خاک و خون کشیده می شوند.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۲۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

دکتر سید محمد رشیدی، عضو هیات علمی گروه روانشناسی و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در مورد جنایات حقوق بشری آمریکا به خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا گفت: امروزه همه ملت های آزاده دنیا می دانند که حقوق بشر مطرح شده به وسیله ی آمریکا ‌و استکبار جهانی موضوعی کذایی بوده و فقط حربه ای در جهت تحریف افکار جهانی بخصوص ملت های مسلمان دنیا ‌از حق کشی ها و نسل کشی هایی است که توسط ایادی استکبار در اقصی نقاط دنیا به ویژه منطقه خاورمیانه انجام می گیرد .

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا افزود: درحالی که در مرکز آمریکا و در اکثر ایالت های آن ابتدایی ترین حقوق انسانی و شهروندی براحتی لگد مال می شود و هیچ یک از مدعیان این حقوق حتی کوچکترین واکنشی را هم از خود نشان نمی دهند.

وی با اشاره به تبعیض نژادی سیاهان در آمریکا، تصریح کرد: سالهای متمادی هست که واضح ترین حقوق سیاه پوستان به واسطه ی سیاهی پوست بودن، مورد تبعیض نژادی قرارگرفته و هر سال تعداد قابل توجهی از آنان یا کشته یا راهی مخوف ترین زندانهای امریکا می شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا خاطر نشان کرد: کدام حقوق را مطرح می کنند درحالی که هر ساله سیل کثیری از کودکان بر اثر دخالت ها و تهاجم دست نشانده ها و مزدوران آنها در فلسطین و سوریه و عراق و.. به خاک و خون کشیده می شوند. از کدام حقوق حرف می زنند در حالی که سیاه پوستان بیچاره با انواع آزمون های نا معتبر خود به جامعه آمریکا کم هوش و عقب مانده ذهنی معرفی می کنند تا آنها نتوانند به مراکز دولتی و حتی خصوصی جهت اشتغال راه پیدا کنند .

دکتر رشیدی با بیان اینکه آمریکایی ها افرادی چون احمد شهید را اجیر کرده اند تا با گزارش های کذایی و دروغین خود ایران را به عنوان کشور ضد حقوق بشر به دنیا معرفی کند، گفت: با استفاده از انواع شبکه های اجتماعی و تهیه انواع برنامه های سیاسی و اجتماعی از قبیل سریال ها و حتی برنامه های کارتونی، تلاش می کنند که چنین بر اذهان جوانان ما القا کنند که در جامعه ایرانی کودکان و جوانان و زنان از حقوق اجتماعی خود محرومند درحالی که همه ما می دانیم که تا کنون بعد از انقلاب بیش از ۳۰ رفراندم برگزار شده و اصولا قانون اساسی کشور مبتنی بر آرای مردم و به شکل حقیقی آن توسط نمایندگان مردم نوشته می شود.

وی با اشاره به اینکه در جامعه ما صدها بلکه هزاران روزنامه در زمینه های اجتماعی و سیاسی فعال هستند، تصریح کرد: مشارکت های سیاسی اجتماعی مردم به حدی هست که حتی مردم با انتخاب شورای شهر و روستا خود در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های شهر و روستای خود مشارکت مستقیم دارند؛ این است معنای واقعی حقوق بشر.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا افزود: امریکایی ها از کدام حقوق صحبت می کنند؛ از حقوقی که به واسطه ی آن گفتگوهای عادی مردم مورد شنود دولت مردان قرار می گیرد تا خطری مترتب آنها نگردد. با تصویب متوالی قانون آزادی حمل سلاح سالانه صدها کودک و نوجوان در مدارس کشته می شوند. حقوقی که امریکایی ها از آن دم می زنند حقوق آزادی های بی در و پیکر چون آزادی جنسی در غالب قانون ازدواج همجنس بازان و ده ها قانون آزادی های بی بندوباری در جهت اضمحلال خانواده و فردی گرایی افسارگسیخته است که نتیجه آن جز بی هویتی و تهی شدن انسان ها از ارزش های اصیل انسانی نیست.

 دکتر رشیدی خاطرنشان کرد: از کدام حقوق صحبت می کنند در حالی که با حمایت آنها منافقین کوردل هزاران انسان بی گناه را در کوچه و خیابان های شهرها به گلوله بستند. آنها بودند که دانشمندان جوان ما را به جرم فعالیتهای علمی هسته ای به شهادت رساندند. سرکرده های آنها در داخل کشور صدها بمب گذاری کرده و انسانهای بزرگی چون دکتر بهشتی، رجایی و باهنر را به شهادت رساندند. این حقوق بشری که از آن دم می زنند جز پایمال کردن حقوق و حق کشی چیز دیگری نیست .

ارسال نظرات