فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه با بیداری ملت های آزادیخواه اکثر مردم دنیا خواستار برچیده شدن رژیم صهیونیست هستند ، گفت: با درایت امام راحل روز قدس پایه گذاری شد تا با زنده نگه داشتن روحیه مبارزاتی و انقلابی آزادیخواهان جهان ،ظلم و اشغالگری پایان یابد.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۲۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در آستانه روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: روز قدس از یک منظر مربوط به همه بشریت است زیرا هیچگاه موضوع ظلم بر مردم پذیرفتنی نیست لذا بیش از 60 سال است که ظلم بر ملتی صورت می گیرد و نباید در مقابل ظالم سکوت کرد و باید با ظالم برخورد شود تا مظلومین نجات یابند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: از منظر دینی فلسطین  محل مشترک ادیان ابراهیمی با داشتن سرزمین مقدس بیت المقدس و مسجد اقصی است و استعمار با پدید آوردن اسرائیل خواسته در این نقطه گره زمین که موجب اجتماع مسالمت آمیز انسان ها و ادیان بود با بهانه واهی و استدلال بی پایه بر مبنای دین آنرا مرکز جنایت خیانت وقصاوت کند که قابل تحمل نیست و مهم اینکه اعتقاد داریم اهالی سرزمین اشغالی با همه مشترکات و ادیانی که دارند نظام خودشان را خودشان انتخاب کنند نه انکه کسانی از سراسر جهان را بیاورند که برعلیه مظلومان با تهدید و زور اقدام کنند .

سردار محمد حسین بابایی با اشاره به اهمیت دین مبین اسلام به دلیل ارج نهادن به ارزشها و کرامت انسانی و گسترش آن در جهان هم از حیث غنای اقتصادی و هم غنای فرهنگی اظهار کرد: استعمار پیر انگلیس اسرائیل و صهیونیزم را خلق کرد تا بتواند حرکت استعماری را در کشورهای اسلامی ادامه دهد و جلوی گسترش دین اسلام را بگیرد.

این مسئول اقدام استعمار پیر را اقدامی دقیق و حساب شده و دارای برنامه ریزی دانست و بیان کرد: الان امریکای مستکبر و صهیونیزم جهانی از آن بهره می برد، لذا موضوع فلسطین و قدس موضوعی که مربوط به یک قوم یامتعلق به یک جمعیت باشد نیست بلکه موضوع اسلام و کرامت انسانیت است و باید در برابر طرح استعماری ظلم بایستیم و هزینه دهیم .

فرمانده سپاه کربلا یادآورشد: نهضت انقلاب اسلامی که از سال 42 شروع شد نسبت به اشغال فلسطین معترض بود وبراین عقیده بود که اسرائیل غده سرطانی جهان بویژه جامعه اسلام است و باید از بین برود، لذا با این دیدگاه در برابر اشغالگران و طراحان سیاست پلید شیطانی باید ایستاده گی کرد.

وی ثمره کوتاه نیامدن امت مسلمان جهان در برابر طرح استعماری صهیونیزم را نوید خداوند خواند و گفت: امروزه الحمدالله بواسطه بیداری، مقاومت و مبارزه با اشغالگران نابودی اسرائیل نزدیک شد و حرکت انقلابی ما به خواست جهانی و بشریتی تبدیل شد که سیستم رسانه ای استکبار نمی گذارد صدایش به جهان برسد.

سردار بابایی در پایان به اشاره به اینکه امروزبا بیداری ملت های آزادیخواه متوجه می شویم که در یک نظر خواهی ازجهانیان اکثرمردم دنیا خواستار برچیده شدن رژیم صهیونیست هستند؛ گفت: حرکتی که با درایت امام (ره) با نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس پایه ریزی شد تا با زنده نگه داشتن این روز، روحیه مبارزاتی و انقلابی با فریاد و حمایت جهانی مردم و آزادیخواه جهان تا رفع ظلم و اشغالگری ادامه یابد.
 
 انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها