ثبت نام از سوارکاران کشور برای مسابقه های جام سهند مراغه آغاز شد

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در نشست هماهنگی برگزاری مسابقه های سوارکاری جام سهند، از آغاز ثبت نام سوارکاران کشور برای شرکت در مسابقه های سوارکاری استقامت جام سهند این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۰۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد حاجی محمدی با اعلام این خبر، افزود: این مسابقه ها 24 و 25 تیرماه جاری در دو مسافت 80 و 100 کیلومتر برگزار می شود که علاقه مندان می توانند تا پایان روز کاری 22 تیر نسبت به ثبت نام حضور در مسابقه اقدام کنند.

وی با اشاره به آماده کردن امکانات برگزاری این مسابقه ها در روستای کرج آباد مراغه، اظهار داشت: این مسابقه ها با همکاری اداره ورزش و امور جوانان و هیات سوارکاری مراغه با نهادهای مختلف از جمله فدراسیون سوارکاری، اداره کل ورزش و جوانان، ارتش جمهوری اسلامی، فرمانداری مراغه، حفاظت از محیط زیست، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دامپزشکی و نهادهای خصوصی این شهرستان برگزار می شود.

رئیس هیات سوارکاری مراغه نیز در سخنانی، بیان کرد: ورزشکاران بالای 14 سال سوارکاری کشور که دارای اسب با حداقل سن شش سال هستند، می توانند برای هر دو مسافت 100 و 80 کیلومتر این مسابقه ها شرکت کنند.

رضا مختاری، ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه ها، فیش واریزی را به همراه مدارک سوارکار و اسب به فدراسیون سوارکاری و هیات سوارکاری آذربایجان شرقی ارسال کنند.

وی تصریح کرد: هیات های سوارکاری استان ها موظف هستند لیست اسامی سوارکاران، اسب ها و سرپرست تیم را به همراه تصویر بیمه ورزشکاران تا ساعت 14:00 روز دوشنبه 22 تیر به هیات سوارکاری آذربایجان شرقی و یا فدراسیون سوارکاری ارسال کنند.

مسابقات سوارکاری جام سهند مراغه در پنج مسافت 20، 40، 60، 80 و 100 کیلومتر برگزار می شود که به سه نفر برتر در مسافت های 80 و 60 کیلومتر جوایزی داده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها