دعوت فرمانده سپاه استان البرز از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

سردار استاد حسینی، ضمن دعوت از اقشارمختلف مردم مجاهد و انقلابی برای حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی سراسری روزقدس تاکید کرد: مردم ایران در روز قدس عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۹۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز در آستانه روز جهانی قدس با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی  روز فریاد امت اسلام  اظهار داشت: نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی مبتی بر دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم، ظهور مکتب مقاومت در منطقه را رقم زده است و امروز شاهد تنگ شدن عرصه بر رژیم نامشروع اسرائیل در منطقه هستیم.

وی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن است افزود: روز جهانی قدس روز نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاستهای جنایت آمیزآمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان اسلام است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز تصریح کرد: سرشاخه تمام جنایات در جهان صهیونیست است و حتی آمریکا توسط صهیونیست ها اداره می شود لذا به همین خاطر امام راحل فرمودند که بایستی از صفحه روزگار حذف شود.
سردار استاد حسینی گفت: مردم فلسطین سال ها است که زیر چکمه های جنایتکاران صهیونیست له می شوند و ما بایستی به حکم مسلمانی از آنان و تمام مظلومین عالم دفاع کنیم و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس کمترین کاری است که در حق مردم مظلوم و ضعیف فلسطین انجام می دهیم  و مردم مظلوم فلسطین با مشاهده حضور پرشوردر راهپیمایی روز قدس به آینده رهایی بخش امیدوار خواهند شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز بیان داشت: روز قدس روز فریاد امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است و امروز که رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک کش جنایات خود را زیر سایه حمایتهای شیطان بزرگ صورت می دهند فریاد مرگ برآمریکا شعار همیشگی و محوری روز قدس خواهد بود.

سردار استاد حسینی، ضمن دعوت از اقشارمختلف مردم مجاهد و انقلابی برای حضور گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی سراسری روزقدس تاکید کرد: مردم ایران در روز قدس عظمت، اقتدار و عزت امت اسلامی را در مقابل نظام سلطه  و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز همچنین از بسیجیان و پاسداران ،مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه استان البرز خواست که با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل فریاد آزادی و رهایی بیت المقدس بعنوان اولین قبله مسلمین جهان را فریاد زده و برگ زرین دیگری در تاریخچه درخشان ایران کوچک رقم زنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار