رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اراک اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح کلانشهر اراک از صبح روز جمعه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۸۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالفضل امیدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در سطح کلانشهر اراک گفت: به منظور برگزاری هرچه پر شکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی این استان اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی شهرستان اراک از ساعت هفت صبح روز جمعه آغاز و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه خواهد داشت و در این مدت رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی شهرستان اراک در خیابان شهید بهشتی از میدان شهدای هفت تیر، خیابان مخابرات از تقاطع 22 بهمن، خیابان شهید رجائی از 12 متری، میدان حضرت ولی عصر (عج) به سمت میدان سرداران و خیابان حضرت امام خمینی (ره)، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری و مسیرهای منتهی به آن، خیابان شهید ادبجو به سمت میدان البرز، خیابان دانشگاه از تقاطع آیت الله غفاری به سمت میدان سرداران، میدان جهاد به سمت میدان سرداران و تمام مسیر های منتهی به مصلی بیت‌المقدس اعمال می‌شود.

سرهنگ امیدی با اشاره به برخورد جدی با متخلفین گفت: به منظور تامین امنیت مسیر راهپیمایی و جلوگیری از سد معبر و سوء استفاده عوامل خود فروخته و معاند، از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی از ساعت یک بامداد روز جمعه جلوگیری می‌شود و با رانندگانی که در این مسیرها پارک کنند برخورد قاطع صورت گرفته و وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات