فرماندار کرج از مردم برای شرکت در راهیپمایی روز قدس دعوت کرد

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج روز پنجشنبه در پیامی از مردم شهید پرور این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد .
کد خبر: ۸۷۰۳۶۸۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  دراین پیام آمده است: در تقویم آزادی خواهان جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است که این نامگذاری یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشان «ره» برای آرمان آزادیخواهی و حمایت از مردم مظلوم جهان است.
فلسطین ، پاره تن اسلام است که دهه هاست زیر آماج وحشیانه ترین حملات و ترورها قرار دارد و در این وانفسای بی عدالتی جهانخواران و استعمارگران بین المللی، ملت مظلوم فلسطین، بیش از گذشته چشم به حمایت عدالت خواهان دوخته اند تا عزت اسلام را فریاد زده و ندای مظلوم آنها را به گوش جهان برسانند.
اگرچه در سایه سکوت مرگبار جوامع بشری و موضع منفعلانه آنان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع ادامه داشته و هر روز دلهای پاک انسان های خداجوی عدالت خواه را به درد می آورد.اما این بی عدالتی، وظیفه جامعه جهانی را در برابر این فجایع سنگین تر می کند .چرا که رژیم اشغالگر قدس با عملکرد ددمنشانه خود ارزش های انسانی را نشانه رفته و وظیفه انسانی هر فرد صاحب تفکر و اندیشه به ویژه مسلمانان که پیرو آیین صلح و دوستی هستند ایجاب می کند تا برای حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خویش با وحدت و انسجام حمایت خود را از این ملت مظلوم اعلام دارند.
هر ساله در روز جهانی قدس،به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی،مردم آزادیخواه جهان ، با اتحاد و انسجام، مشت های خود را برای اعلام انزجار از ظلم و ستم خونخواران جهان و در راس آنها رژیم غاصب صهیونیستی گره کرده و با راهپیمایی گسترده، وحدت امت اسلامی در رو یا رویی با جنایات صهیونیسم جهانی را نشان می دهند.
اینجانب به نمایندگی از سوی دولت تدبیر و امید در شهرستان کرج، ضمن تقدیر از همراهی همیشگی ملت شریف ایران در حمایت از ملت های مظلوم جهان ، از شهروندان استان البرز و شهرستان کرج دعوت می کنم تا امسال نیز با شکوه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.
رجاء واثق دارم که مردم شریف کرج در کنار تمامی ملت غیور روزه دار ایران اسلامی، با حضور خود در صحنه بضمن اعلام حمایت همه جانبه از مسلمانان فلسطین و ابراز نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب دلگرمی مردم آزاده و بی دفاع فلسطین شده و جهانیان نشان می‌دهند که ظلم و اشغالگری پایدار نیست و ملتی که برای تحقق آرمان والای آزادی مبارزه می‌کند، بالاخره پیروز خواهد شد.
همچنین بخشدار و امام جمعه بخش چهار باغ استان البرز در بیانیه ای مردم همیشه درصحنه این استان را به شرکت گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
دراین بیانیه آمده است : غاصبان قدس با گسترش جنایات خود و حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی درصدد به فراموشی سپردن مساله فلسطین هستند که باید دراین برهه هوشیار بود .
ارسال نظرات
پر بیننده ها