استاد دانشگاه های تبریز:

دشمن درصدد شکاف بین مردم و دولت است

خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید دانشگاه های تبریز در نشست فصلی حوزه خاتم الانبیای آبش احمد به دیدگاه های رهبر فرزانه انقلاب در تدوین و اعلام شعار سال اشاره و بیان کرد: امروزه دشمن درصدد است با اعمال تحریم های اقتصادی جدید و فشار بر ملت ایران موجب ایجاد بدبینی و شکاف بین مردم و دولت ایران بشود.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۴۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجتبی نظری افزود: ملت ایران که تاکنون امتحان های زیادی را پس داده باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه بوده و به انتظارات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانند.

وی اظهار داشت: سال هاست تعدادی از رزمندگان و بسیجیان در کشورهای اسلامی همسایه به بحث دفاع از حرمین شرفین مشغول هستند و بصورت گمنام در جهت امنیت و آسایش ما تلاش می کنند و امروز به کمک های نقدی و غیر نقدی ما احتیاج دارند.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: با عنایت به اعلام قرارگاه انصار و تلاش مسئولان در این خصوص واجب و ضروری است تا به شعار هر بسیجی حداقل ماهیانه 1000 تومان عمل کرده و با جمع آوری این کمک های نقدی و غیر نقدی کاروانی از کمک به مدافعن حرم جمع آوری و به زودی به دست رزمندگان برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها