خبرهای داغ:
سرهنگ عابدی فرمانده سپاه اشنویه روز قدس را برگ زرینی در تاریخ انقلاب برشمرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۴۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار یوسف عابدی فرمانده سپاه اشنویه گفت: روز قدس یادگار ارزشمندی از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اهمیت این روز بزرگ گفت : مسلمانان جهان هر سال در چنین روزی اتحاد و همبستگی خود را به اثبات می رسانند تا زنگ خطری باید برای بدخواهان و دشمنان و مستکبران که تمام سعی خود را بر این داشته اند تا از اتحاد و یکدلی مسلمانان جلوگیری کرده و آتش تفرقه را میان شیعه و سنی برافروخته سازند.

سرهنگ عابدی ادامه داد : قدس شریف اولین قبله مسلمین است که اکنون در دست صهیونیسم اسیر است و رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل با به خاک و خون کشیدن جوانان و کودکان فلسطینی خوی وحشی گری خود را نشان داده و می خواهد با این جنایات از انتفاضه فلسطین جلوگیری و بر عمر بی دوام خود بیافزاید.

فرمانده سپاه اشنویه خاطرنشان کرد : امام خمینی(ره) با آگاهی از آینده خفت بار رژیم غاصب اسرائیل ، روز قدس را بنا نهاد تا هرساله پتکی باشد بر سر اسرائیل غاصب و هم پیمانانش و اعلامی باشد برای برادری و مودت میان مسلمانان جهان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ با مسلمانان جهان در برابر رژیم غاصب اسرائیل همصدا و هم پیمان خواهند شد.

ارسال نظرات