امام جمعه شبستر:

وظیفه مسلمانان مبارزه با استکبار است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شبستر در آستانه روز قدس گفت: وظیفه همه مسلمانان جهان و بشریت مبارزه با استکبار، ظلم و ستمگران است و راهپیمایی روز قدس امسال باید پرشورتر از گذشته برگزار شود .
کد خبر: ۸۷۰۳۶۳۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

 حجت الاسلام محمدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: دشمن خیال می کند با مسئله برجام ،حال و هوای انقلابی مردم ایران اسلامی تغییر کرده است و ما با حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام می کنیم، ما همان امت انقلابی هستیم که پای انقلاب اسلامی و در حمایت از دستورات ولی فقیه تا آخرین نفس وآخرین نفر، ایستاده ایم.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه های اصلی تربیت بندگان در ماه رمضان، احساس وظیفه و تعهد در قبال اجرایی کردن دستورات اسلام و توجه به محرومین و مستضعفین است و امام خمینی(ره) بر اساس حکمت روزه داری در ماه مبارک رمضان آخرین جمعه این ماه را روز جهانی قدس اعلام کردند.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: در زمان حال یکی از شاخص های مهم در دفاع از اسلام، محرومین و مستضعفین دفاع از حق مسلم ملت مظلوم فلسطین است و انسان همان طور که در ماه رمضان، در مبارزه با شیاطین نفسانی قدم بر می دارد، لازم است مبارزه با شیاطین ظاهری را نیز وظیفه خود بداند.

وی ادامه داد: در روز جهانی قدس تمام مسلمانان جهان با زبان روزه انزجار خود از شیطان بزرگ، آمریکا و فرزندان نامشروعش خصوصا رژیم صهیونیستی را اعلام می کنند و بیت المقدس قبله نخست مسلمانان بوده و جزو لاینفک اسلام است.

محمدزاده با تأکید بر اهمیت روز جهانی قدس بر اساس سخنان امام خمینی(ره)اظهار داشت: روز قدس، روز اسلام است و دفاع از اسلام برای تمام مسلمانان واجب است، پس حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برای تمام مسلمانان واجب است.

امام جمعه شبستر با اشاره به انواع جهاد در راه اسلام بیان کرد:جهاد زبانی یکی از انواع جهاد است و حضور در راهپیمایی و حمایت از قدس و ملت مظلوم فلسطین یکی از نمونه های این جهاد است.

وی اضافه کرد: بر اساس مستندات موجود صهیونیست ها مانع از حضور مردم در مساجد می شوند در صورتی که این یکی از حداقل حقوق یک مسلمان است که صهیونیست ها از آن نیز مضایقه نمی کنند.

محمدزاده با اشاره به سخنان پيامبر اکرم(ص) در خصوص شنیدن صدای مظلوم، افزود: باید با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به فریاد مظلومان که حداقل وظیفه مسلمانان است جواب دهیم.

امام جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود از ملت ایران اسلامی و خصوصا مردم ولایت مدار آذربایجان و شهرستان شبستر دعوت کرد با حضور در راهپیمایی روز قدس در مقابل توطئه ها و فتنه های استکبار جهانی قدم محکمی بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار