خبرهای داغ:
سرمربی تیم والیبال نوجوانان آذربایجان غربی:

تیم والیبال نوجوانان بانوان آذربایجان غربی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود

سرمربی تیم والیبال نوجوانان آذربایجان غربی گفت: تیم والیبال نوجوانان بانوان آذربایجان غربی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۳۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سیمین ایرجی اظهار داشت: تیم والیبال نوجوانان استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان آذربایجان غربی گفت: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان بانوان کشور از دوم مرداد در شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای حضور قدرتمند از اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب بازیکنان تیم نوجوانان برای تمام شهرستان‌های استان فراخوان تست دادیم و با حضور بیش از 40 بازیکن تمرینات آغاز شد.

ایرجی افزود: در حال حاضر 17 بازیکن بعد از تمرینات و اردوهای مختلف را انتخاب کرده‌ایم و در اردو به سر می‌برند و در اردوی آخر از بین آنها 12 بازیکن انتخاب خواهند شد تا به عنوان تیم منتخب استان عازم مسابقات شوند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان تصریح کرد: در حال حاضر تیم از آمادگی خوبی برخوردار است و تمرینات را به صورت مداوم پیگیری می‌کنیم.

ایرجی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسابقات به صورت قدرتمند ظاهر شویم و از نام والیبال استان دفاع کنیم و مزد زحمات خود در این مدت را با کسب مقام بگیریم.

ارسال نظرات