همایش بصیرتی هم اندیشی مرزداران دین و اندیشه آذربایجان غربی با عنوان "قدیسان3" با حضور روحانیون اهل سنت و تشییع در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۳۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همایش بصیرتی هم اندیشی مرزداران دین و اندیشه آذربایجان غربی با عنوان "قدیسان3" با حضور روحانیون اهل سنت و تشییع، ائمه جماعات و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء و فرمانده سپاه شهداء استان در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در این مراسم به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برابر روایات رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند؛ که جان های خویش را بوسیله گرسنگی و تشنگی به مجاهدت وا دارید زیرا اجر در این کار مانند اجر جهاد کننده در راه خداست؛ همان عملی در نزد خدا محبوب تر از گرسنگی و تشنگی نیست، حضرت فرمودند که در روز قیامت منزلت آنکس از شما نزد خدا بیشتر است که گرسنگی او طولانی تر و درباره خداوند زیادتر تفکر کرده باشد.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل تسنن ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران در صحنه های مختلف خود را ثابت کرده و آماده جانبازی و شهادت در راه دین و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: از آنجایی که این انقلاب به آسانی به دست نیامده و مردم این مرز و بوم در نگهداری و پاسداشت از ارزش ها و آرمان های آن مصمم هستند.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه تاکید کرد: ملت ایران به خصوص علمای شیعه و سنی نشان دادند که در همه صحنه های حساس تحت نظر مقام معظم رهبری و تنها با یک اشاره ایشان آماده جان فشانی هستند.

ارسال نظرات