خبرهای داغ:

برگزاری سومین محفل انس با قرآن کریم در سپاه چالدران

همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس باقرآن کریم در سالن صالحین سپاه چالدران برگزار شد
کد خبر: ۸۷۰۳۶۲۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این محفل معنوی با حضورقاریان ممتاز وبرجسته شهرستانی و پرسنل رسمی و وظیفه سپاه چالدران در سالن صالحین ستاد سپاه چالدران برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان چالدران گفت: تلاوت و قرائت قرآن مقدمه‌اى براى فهم قرآن بوده و با درک قرآن زمینه براى محقق شدن دستورهاى نورانی آن در زندگى فردى و اجتماعى فراهم می‌ گردد به‌طوری که با نهادینه شدن فرهنگ قرآن در جامعه بسیاری از مشکلات که امروز با آن مواجه هستیم حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام اسلام قره داغی با اشاره به سفارش پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم (ع) در خصوص فضیلت تلاوت قرآن کریم، افزود: براى تلاوت قرآن کریم فضایل و فواید دنیوی و اخروی فراوانی از جمله استجابت دعا و بخشش گناهان، پیمودن درجات کمال و ترقى، رفع غم و اندوه، عمر بابرکت و... ذکر شده است.لذامقام معظم رهبری می‌فرمایند هر چه می‌توانید با قرآن بیشتر مانوس شوید و فهم معارف قرآنی و درس‌آموزی از قرآن کریم از نیازهای اساسی جامعه است.

وی در پایان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهى است که خداوند ثواب کارهاى نیک را در آن مضاعف می‌کند و این ماه در پیشگاه خداوندمتعال از جایگاه بالایی برخوردار است و باید بیش از پیش بر تلاوت و انس با قرآن در این ماه اهتمام ورزید تا مشمول رحمت الهی در این ماه گردیم.

ارسال نظرات