خبرهای داغ:

اجرای طرح هجرت 3 در مدارس بوکان

اردوی طرح هجرت 3 با حضور دانش آموزان بسیجی در 10 واحد آموزشی شهر و روستا در زمینه های خطاطی، شعار نویسی، رنگ آمیزی، مرمت و بهسازی فعالیت های خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۱۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اکیپی متشکل از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان،مسئول نظارت و تایید صلاحیت و مسئول روابط عمومی و تبلیغات از مدارس هدف طرح هجرت بازديد و از نزديك در جريان نحوه اجرايي رنگ آميزي و شاداب سازي مدارس علم و صنعت، جابر ابن حیان و حضرت زینب (س) این شهرستان قرار گرفتند.

به گفته سرهنگ پاسدار موسی پیری مسئول بسیج دانش آموزی سپاه بوکان ، 486 نفر دانش آموز بسیجی بوکانی در این طرح شرکت نموده اند که در قالب 10 گروه 17 نفری و 15 نفری در 10 مدرسه شهرستان بوکان فعالیت خواهند داشت که به طور متوسط هر دانش آموز 10 روز در این طرح شرکت می کند.

وی افزود: جلسات حلقه های صالحین بصورت روزانه یک جلسه و در محل کار باموضوع احکام و امر به معروف و نهی از منکر برای حاضرین تشکیل می گردد.

پیری مهمترین اهداف اجرای اروهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزای را غنی سازی اوقات فراغت، توانمند سازی و ارتقاء مهارت‌های شغلی و زندگی دانش‌آموزان بیان کرد و گفت: این طرح با رویکرد کمک به غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تقویت احساس مسئولیت پذیری و افزایش مهارت‌های فنی و کارگروهی با تقویت فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

گفتنی است طرح هجرت3 به همت بسیج سازندگی سپاه بوکان و با همکاری بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش از دوم تیر در شهرستان بوکان کار خود را در عرصه های زیباسازی، مرمت و بازسازی مدارس آغاز نموده و تا آخر شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات