اقدامات پیشگیرانه معاونت اجتماعي موجب کاهش جرائم و ارتقاء امنيت اجتماعي در جامعه می شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۹۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در مراسم معارفه سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت : شب قدر از شب‌هاي مقدس و متبرک است و خداوند از آن به بزرگي ياد مي كند.

سردار عليرضا صالحي با تاكيد بر اينكه اقدامات پیشگیرانه معاونت اجتماعي موجب کاهش جرائم و ارتقاء امنيت اجتماعي در جامعه می شود افزود: توسعه اقدامات اجتماعی بسترساز امنیت پایدار در جامعه است .

وي با تاكيد بر اينكه شب قدر از هزار ماه بهتر است اظهار داشت: در شب قدر مقدرات يک سال انسان‌ها و روزي‌ها، عمرها و امور ديگر او مشخص مي‌شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد: شب قدر، شب نزول قرآن، رقم خوردن سرنوشت، نزول ملائکه و برتر از هزار ماه است كه آمرزش گناهان از ويژگي‌ها و فضايل اين شب‌ها است.

وي اين شب را فرصتي زرين و طلايي براي شستشوي آينه دل بيان و خاطر نشان كرد : ، اين شب بهترين فرصت براي جايگزين كردن خوبي‌ها به جاي بدي‌هااست.

سردار عليرضا صالحي افزود : بايد در اين شب به قدرت الهي فكر كرد و شايسته است با صدقات قدمي در راستاي آباداني خانه آخرت خود برداريم.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه مهرباني كردن به مردم يك نوع پرستش خداوند بلند مرتبه است بيان داشت : كار جديد منحصر به فكر جديد است .

وي با تقدير و تشكر از معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان در زمان تصدي مسئوليت معاونت اجتماعي خاطر نشان كرد : هر جا مردم اعلام نياز كنند مسير برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان به آن سمت حركت مي كند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس بايد تبديل به الگوي اجتماعي شود. تصريح كرد : پليس دروني پليس بايد فعال تر از پليس دروني ديگران باشد.

وي بر حضور پر رنگ پليس در فضاي مجازي تاكيد كرد و گفت : آگاهي از تهديدات موجود در فضاي مجازي ، و آشنايي با اين فضا در پيشگيري از جرائم بسيار مهم است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت اجتماعي، افزود:در حوزه تعاملي پليس و مردم، نظم و امنيت مطلوب و پايدار بدون مشاركت جدي و مسئوليت پذيري آحاد جامعه ، محقق نخواهد شد.

سردار صالحي اجراي طرح هاي انتظامي و پاکسازي را در راستاي افزايش ضريب امنيتي در سطح جامعه بسيار مؤثر عنوان كرد و اظهار داشت:با اجراي اين طرح ها كه در سايه همكاري و تعامل گسترده مردم اجرا مي شود ، محيط براي مجرمان و مخلان نظم و امنيت، بيش از پيش ناامن خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه بايستي مطالبات مردم در كليه تصميم گيريها، طرحها و انجام ماموريت ها لحاظ گردد گفت :بايد از ظرفيت اقشار مختلف اجتماعي و سازمانها در توليد امنيت عمومي استفاده شود.

ارسال نظرات