خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: امت اسلام باید نشان دهند که حساب آنها از حکومتهای مزدور منطقه جداست و همواره حامی فلسطین و خواستار آزادسازی قدس عزیز هستند.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۷۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

حسین خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: روزجهانی قدس از زوایای گوناگونی دارای اهمیت است و از جمله اینکه نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با اشاره به اینکه روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است، گفت : تلاش اسرائیل برای خارج کردن مسئله فلسطین از توجه افکار عمومی دنیا در مقطع کنونی در سایه جنایات گروههای تروریستی در منطقه یکی دیگر از مسائلی است که نشانگر اهمیت روز جهانی قدس در میان مسلمانان و امت اسلام می باشد.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی سعی دارد با سیاست درگیر کردن کشورهای مسلمان به امور داخلی خود، توان و انرژی مسلمان را در مبارزه با این رژیم از بین ببرد ، ادامه داد: از سوی دیگر در سایه توجه مردم دنیا به بحرانهای منطقه که به دست گروههای تندرو و تروریستی ایجاد شده است به اقدامات جنایت کارانه خود در فلسطین ادامه دهد و به پاکسازی قومی سرزمینهای اشغالی بپردازد.

خدادادی با اشاره به اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس از آن نظر نسبت به سالهای گذشته اهمیت بیشتری دارد، عنوان کرد: زیرا آل سعود و حکومت ترکیه چهره واقعی خود را نشان داده و سعی در عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی را دارند و لذا امت اسلام باید نشان دهند که حساب آنها از حکومتهای مزدور منطقه جداست و همواره حامی فلسطین و خواستار آزادسازی قدس عزیز هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: حضور ما بخصوص در شهرستان درمیان که دارای ترکیب جمعیتی تشیع و تسنن می باشد میتواند به خنثی سازی توطئه های رژیم جعلی اسرائیل در منطقه منجر شود و بار دیگر به مردم مسلمان منطقه یادآوری کند که به جای دشمنی با هم، متحد شده و به مبارزه با دشمن صهیونیستی بپردازند.

وی با بیان اینکه نگاهی به تحولات منطقه خاورمیانه روشن میکند که بیشترین سود از جنگ داخلی میان مسلمانان متوجه رژیم صهیونیستی بود، گفت: برای این رژیم، ادامه جنگ داخلی و در یک کلام مشغول شدن مسلمانها به تهدیدات داخلی، بهترین گزینه است.

خدادادی با اشاره به اینکه هرچه قدرت جهان اسلام معطوف به اختلافات داخلی باشد، امنیت بیشتری برای رژیم صهیونیستی به ارمغان می آورد، افزود: در وضعیت فعلی که صهیونیستها با تمام قدرت وارد میدان شده اند تا حکومت سوریه و کشورهای مخالف خود(محور مقاومت) در منطقه را ساقط کنند.

خدادادی با اشاره به اینکه ضرورت توجه جدی به روز قدس از جانب همه مسلمان انکار ناپذیر مینمایاند، گفت: این امر سبب می شود تا ازاین طریق به مقابله با دشمن اصلی یعنی اسرائیل پرداخته و همچنین موجب ناکامی این رژیم غاصب در استفاده از سیاست قدیمی تفرقه بنداز و حکومت کن در منطقه شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان تصریح کرد: امسال ماحضور هرچه بهتر و با شکوه تر مردم شهرستان درمیان را در روز قدس خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها