قرآن کریم کتابی است برای پرهیزکاران و کسی که پرهیزکار نباشد نمی تواند هدایت یابد.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۵۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در جلسه شورای همفکری بسیج دانش آموزی شهید سمیه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین (ع)گفت: قرآن کریم کتابی است برای پرهیزکاران و کسی که پرهیزکار نباشد نمی تواند هدایت یابد.

سرهنگ فروزنده با اشاره به وجود مرزبین کفر و ایمان از ابتدای تاریخ و از زمان پیامبر اکرم (ص) و دوران حکومت اهل بیت (ع) و نیزوجود مرز بین انقلابی و ضد انقلاب افزود: پیامبر گرامی اسلام در دوران رسالت خویش وقتی میخواستند تبلیغ نمایند مانع آن حضرت میشدندحتی آدم هایی مانند عبدا.. ابن عبید برای ترور پیامبر نیز اقدام نمود .

وی در ادامه با اشاره به افکار و عقائد برخی از ادیان و فرق موجود در جهان که در مقابل اسلام ناب محمدی و تعالیم قرآن کریم هستند و در زمینه مهدویت نیز فعالیت دارند اظهار داشت: انجمن حجتیه براین اعتقاد است که میگویند ظلم و ستم آنقدر در جامع باید زیاد باشد که زمینه ظهور برای امام زمان( عج) فراهم شود!

سرهنگ فروزنده در ادامه با اشاره به اقدامات دشمن در فضای مجازی ، نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد روابط غیر اخلاقی بین دختران و پسران را مهم دانست.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه سخنان خود با اشاره به آیات ابتدای سوره مبارکه بقره عنوان نمود: قرآن کریم کتابی است برای پرهیزکاران و کسی که پرهیزکار نباشد نمی تواند هدایت یابد،و وقتی انسان نسبت به وجود خداوند متعال باور و ایمان قلبی پیدا کرد نسبت به سایر اصول دین مانند عدل و امامت باور پیدا میکند.

گفتنی است، جلسه شورای همفکری بسیج دانش آموزی شهید سمیه با حضور فرمانده سپاه ناحیه ابهر وجمعی از فرمانده هان واحدهای دانش آموزی مدارس دخترانه شهرستان ابهر در سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه فرماند هان واحد های دانش آموزی مهمان ضیافت افطاری در سپاه ناحیه ابهر بودند.

ارسال نظرات