خبرهای داغ:
مدیر بسیج ادارات ونهادها وکارگری شهرستان سرایان گفت: امروز اگر اسرائیل در مقابل سپاهیان اندکی شکست می خورد برخاسته از تفکری است که امام راحل بنیان کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۴۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با گرامی داشت روز جهانی قدس اظهارداشت: روز جهانی قدس را روز نجات جوامع اسلامی وروآوری به آینده وتفکر جمهوری اسلامی نسبت به جهان اسلام است.

مدیر بسیج ادارات، نهادها و کارگری شهرستان سرایان گفت: اسلام انقلابی که برگرفته از ملتی انقلابی است همراه رهبر خویش نجات انسانیت را از یوق استکبارهدف قرار داده است ودر این هدف توفیق بسیاری داشته است .

وی با اشاره به اینکه امروز اگر اسرائیل در مقابل گروه های مقاومت شکست می خورد برخاسته از تفکری است که امام راحل بنیان کرده است، افزود: روز قدس روز اعلام تباهی استکبار و اسرائیل است.

عظیمی ادامه داد: روز قدس، روز نگاه جوامع اسلامی به مکانی است که مظهر و مقصد تمدن اسلامی می باشد .

عظیمیگفت: جامعه تاثیر گذار کارگری و کارمندان شریف شهرستان تحت لوای بسیج روز قدس را گرامی داشته وبا حضور خود بصورت منسجم در راهپیمایی تنفر و انزجار خودرا از اسرائیل غاصب اعلام خواهند کرد.

حجه الاسلام شاه مرادی مسئول تعلیم ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان نیز بر حضور همه حلقه های صالحین شهرستان بصورت متحد ومنسج در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها