خبرهای داغ:
روز قدس میراث گران ‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشان از عمق دور اندیشی ایشان بود. امام خمینی(ره) با آن هوشمندی سیاسی خود و با پیروی از مکتب اهلبیت که همواره سفارش به یاری مظلوم و خصم ظالم بودن می کردند آخرین جمعه ی ماه مبارزه با نفس و ماه عبادت و اطاعت را روز دفاع واقعي از انتفاضه هاي فلسطين مظلوم نام نهاد و اخلاص این مرد الهی باعث شد که این رو ز جهانی شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۲۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

بسمه تعالی

روز قدس میراث گران ‌بهای بنیانگذار  فقید جمهوری اسلامی و نشان از عمق دور اندیشی ایشان بود. امام خمینی(ره) با آن هوشمندی سیاسی خود و با پیروی از مکتب اهلبیت که همواره سفارش به یاری مظلوم و خصم ظالم بودن می کردند آخرین جمعه ی ماه مبارزه با نفس و ماه عبادت و اطاعت را روز دفاع واقعي از انتفاضه هاي فلسطين مظلوم نام نهاد و اخلاص این مرد الهی باعث شد که این رو ز جهانی شود.

وقتی نام مظلوم در جهان اسلام برده می شود نگاه ها به سمت ملت فلسطین که سالهاست دچار مظلومیت مزمن شده می رود، فلسطین قلب جهان اسلام و به فرموده ی امام خمینی پاره ی تن اسلام است هر مسلمانی که پیرو قرآن و پیامبر اسلام می باشد مکلف به حمایت از مردم فلسطین است.

با این حال ما می بینیم که برخی از حکام مرتجع منطقه ای نه تنها حمایتی از ملت فلسطین ندارند، بلکه برای بقای خود دست به دامان نظام استکباری زده و در پی عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند و با برانگیختن آتش اختلافات در بین مسلمین و حمایت و پرورش گروه های تکفیری به دنبال به فراموشی سپردن دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی هستند.

سیاست ‌آمریکا، صهیونیست‌ها و استعمارگران ‌این ‌است‌ که ‌مسأله ‌فلسطین‌ به ‌فراموشی ‌سپرده ‌شود اما ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی پیرو رهبری مدبرانه و داهیانه حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) همیشه و در همه جا حمایت از ملت مظلوم فلسطین را تکلیف دینی و انسانی خود می داند و به فرموده ی مقام معظم رهبری هرجا هر ملتی با رژیم صهیونیستی در حال مقابله باشد ما از آن حمایت خواهیم کرد و انشاءالله تا آینده ای نزدیک رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

سپاه صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) (با آرزوی محقق شدن وحدت تمامی امت‌های اسلامی و  رها شدن آنها از آتش فتنه‌ها و همچنین امید به پیروزی همه مظلومین و مستضعفین جهان در برابر قدرت‌های ظالم و مستکبر، ضمن محکوم نمودن اعمال وحشیانه رژیم کودک کش صهیونسیتی، ضمن اعلام حضور پررنگ پاسداران و بسیجیان از اقشار و آحاد مختلف مردم شهید پرور اصفهان برای حضور گسترده، یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نماید.

روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

ارسال نظرات
پر بیننده ها