فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین تاکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین گفت: نماد استکبارستیزی و مقاومت امت اسلامی و روزی است که مسلمانان با اتحاد و قرار گرفتن در صف واحد، عزم خود را برای محو کردن اسرائیل به رخ جهانیان می‌کشند.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۰۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، روز دس را نماد وحدت امت اسلامی دانست و اظهار داشت: جایگاه روز قدس نماد مقاومت و دفاع از مظلوم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و رهنمود‌های حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است.

وی افزود: روز قدس نماد مقاومت مظلوم در برابر ظالم است روزی که نماد وحدت امت اسلامی در مقابل مستکبران و رژیم اشغالگر قدس و محور وحدت جهان اسلام است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز قدس نشان از تفكر و جهان بینی بالای امام خمینی(ره) نسبت به مسائل روز جهان بوده است .

سرهنگ پاسدار براتعلی با تاکید بر حضور همه اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز دفاع از مظلوم در برابر ظالم است و براساس آیات قرآن کریم و روایت اهل بیت(ع) دفاع از مظلوم بر هر مسلمانی واجب عقلی و شرعی است و با راهپیمایی در روز قدس از مردم مظلوم فلسطین دفاع و به این تکلیف دینی خود عمل کنیم.

وی افزود: روز قدس، نماد استکبارستیزی و مقاومت امت اسلامی و روزی است که مسلمانان با اتحاد و قرار گرفتن در صف واحد، عزم خود را برای محو کردن اسرائیل به رخ جهانیان می‌کشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمین خاطرنشان کرد: روز قدس بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی در اندیشه امام راحل است و امروز وظیفه جهان اسلام و مجامع اسلامی حضور قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل در راستای حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونیسم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات