در محفل انس با قرآن در سپاه ناحیه ساوه مطرح شد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساوه گفت: قرآن بهترین مونس انسان در نگرانی‎های زندگی است و فاصله گرفتن از قرآن و اوامر الهی بی‌شک انحطاط جامعه را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۷۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق شعبانپور صبح امروز در محفل انس با قرآن سپاه ناحیه مقاومت ساوه با اشاره به لزوم ترویج محافل انس با قرآن گفت: . برگزاری این مراسم‌ها مایه برکت و ترویج معانی بلند و ژرف قرآنی و ادامه فرهنگ هدایت و اهل بیت(ع) خواهد بود.

وی قرآن را مایه رحمت الهی دانست و افزود: اجرای دستورات قرآنی رحمت و مغفرت الهی را به همراه داشته و عدم عمل به قرآن رحمت و شفا را از بین خواهد برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانپور بااشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد قرآن کریم بیان کرد: معجزه، پند و اندرز، هدایت و درمان از جمله ویژگی‌های این مصحف شریف است که نقشه راه را برای انسان‌ها تبیین کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساوه تصریح کرد: درمان بیماری‌های روحی و روانی از خواص قرآن است که مایه هدایت بشر بوده و به یقین کسی که هدایتش از سوی خداوند انجام گیرد گمراه نخواهد شد.

وی یادآور شد: فاصله گرفتن از قرآن و اوامر الهی بی‌شک انحطاط جامعه را به همراه خواهد داشت، قرآن بهترین مونس انسان در تنهایی ها و نگرانیهای زندگی است که جلوهای از علم و حکمت پروردگار و نشانگر عظمت خداوند متعال است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانپور در پایان خاطرنشان کرد: عمل به دستورات کلام وحی ضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه سلامت جامعه را تضمن خواهد کرد.

این مراسم نورانی با حضور کارکنان پایور و وظیفه و شرکت دو تن از قاریان ممتاز استان آقایان مرتضی کرمی و محمد جلیلیان در نمازخانه ستاد ناحیه ساوه روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان برگزار گردید.


ارسال نظرات