خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: انقلابی درس خواندن و انقلابی عمل کردن 2 وظیفه بزرگ دانش‌‌آموزان است.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۷۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی‌ صابر ماهانی در حاشیه همایش یاوران ولایت که به همت بسیج دانش‌آموزی شهرستان البرز برگزار شد اظهار کرد: همه ما در جمعی جمع شده‌ایم با عنوان بسیج حال با توجه به این موضوع کار ما چیست و چه کار باید کنیم.


وی با اشاره به اینکه چگونه می‌توانیم راه شهدا و امام را ادامه دهیم، ادامه داد: با تدبیر در این موضوعات به پاسخ‌هایی می‌رسیم که اگر ما در بحث بسیج کار تشکیلاتی انجام دهیم، موفق‌تر می‌شویم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور اضافه کرد: دانش‌آموزان انقلابی با مدرسه‌های انقلابی که در دست داشته و نخستین اقدام و عملی که انجام می‌دهند، نسبت به کاری که به آن‌ها واگذار می‌شود احساس مسؤولیت داشته باشند.

ماهانی با اشاره به شهید فهمیده بیان کرد: این شهید برای دفاع از آرمان‌های انقلاب احساس مسؤولیت کرد و به خودسازی رسید که می‌طلبد جوانان بسیجی با الگو گرفتن از اسوه‌های انقلاب خودسازی کرده و در مرحله نخست فرمانده خود باشند.

وی با بیان اینکه انقلابی درس خواندن و انقلابی عمل کردن دو وظیفه بزرگ دانش‌‌آموزان است، ادامه داد: بسیجیان باید با تفکر عمیق بسیجی که بر آن‌ها حاکم است بتوانند تفکرات نادرست را تغییر داده و در مسیر تعالی گام بردارند.




رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی حکم‌فرما باشد باید بر روی دانش‌آموزان تأثیر‌گذار باشیم چراکه بسیج باید با دو بال پرواز کند که یک بال آن علم و یک بال دیگر نیز ایمان است.

ماهانی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با نگاه مقاومت و ایثار برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرده و با توجه و تفکر در این موضوعات راهکارهای مناسبی را ارائه دهند.

وی یادآور شد: ارائه راهکارهای مناسب برای جذب حداکثری، بالابردن سطح فرهنگی دانش‌آموزان، ایجاد انگیزه بیشتر در دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین رویکرد و اهداف بسیج دانش‌آموزی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به تفکر بسیجی عنوان کرد: یاوران ولایت باید گروه‌های جهادی تشکیل دهند تا مشکلات همنوعان خود را حل کنند چراکه یک بسیجی هیچ وقت دچار غرور و تکبر کاذب نمی‌شود.

ماهانی خاطرنشان کرد: خط تولید علم و فرهنگ‌سازی مناسب در آموزش و پرورش یکی از وظایف سازمان سازمان بسیج دانش‌آموزی است که می‌طلبد دانش‌‌آموزان و مدیران در کارها تقسیم وظایف داشته و شرح وظایف کنند تا راحت‌تر بتوانیم مسائل را حل کنید.

وی تشریح کرد: در تحقیقات انجام شده بین دانش‌آموزان بسیجی و غیربسیجی مشخص شده است که بار علمی و نمرات دانش‌آموزان بسیجی بالاتر و بهتر از غیربسیجیان بوده است که در این راستا دانش‌آموزان با تعصب و انقلابی باید توجه داشته باشند جنگ هنوز تمام نشده و سلاح اصلی علم شما است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور یادآور شد: وظیفه دانش‌آموزان انقلابی این است که تفکر بسیجی داشته باشند و با موضوعاتی که در اختیار داشته تأثیر زیادی هم در زندگی خود و هم در زندگی دیگران داشته باشند.

ماهانی اضافه کرد: دانش‌آموزان با رفتن به مناطق عملیاتی جنوب کشور به این موضوعات فکر کنند که دیروز وظیفه دانش‌آموزانی چون فهمیده‌ها بود که رفتند و جنگیدند و این انقلاب را به دست شما سپردند و حال وظیفه و مسؤولیت دانش‌آموزان این است که سنگر را برای نسل آینده آماده کنید.

3001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها