سردمداران کفر و شرک به بهانه احیای دین یهود و فرهنگ اسرائیل نبی، مشتی از ددمنشان و ویروسهای آلوده را به پیکر قدس افشاندند و مهد مقاومت را اشغال کردند.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۱۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ تاریخ را که ورق می زنیم، گوشه هائی از آن به ظلم شیطان صفتان و جائران زمان آلوده شده است؛ درست آنجا که در سال 1948 تخم خبیث صهیونیست در سرزمین نخل و زیتون، فلسطین درد آشنا نشا و دامن تاریخ لکه ننگ دیگری را به خود گرفت:

سردمداران کفر و شرک به بهانه احیای دین یهود و فرهنگ اسرائیل نبی، مشتی از ددمنشان و ویروسهای آلوده را به پیکر قدس افشاندند و مهد مقاومت را اشغال کردند. روز به روز برخباثت ها، جنایتها و خیانتهای آن مشت از خدا بی خبر افزوده و جوانان، زنان و فرزندان مسجدالاقصی را به خاک و خون کشیدند و تروریسم را بنا نهادند.

مظلومیت فلسطین در این مدت فریاد می زد؛ لکن حکام سرسپرده، مرتجع و حلقه به گوش عرب منطقه از ترس گرگ صفتان صهیونی دامن مظلومان را رها و به استکبار پیوستند: تا اینکه نهضت خمینی کبیر(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز قدس اختصاص داد. از آن زمان آزادگان عالم و ایرانیان سرافراز و دیگر امتهای اسلام خواه با راهپیمائی و حمایت از قبله اول مسلمین با قدسیان همنوا و ستم پیشگان سرزمینهای اشغالی را محکوم و وعده تخلف ناپذیر اضمحلال غده سرطانی را به گوش جهانیان فریاد می کشند. باید گفت: پشتیبانی و حمایت از انتفاضه و مقاومت فلسطین –پاره تن اسلام- با خون و دل ایرانیان آمیخته است.

أیـا قـدس یا قلعــة الصامدیـن علی الظلم ثوری علی الظالمین

إلی الفجـر سیـری فعما قریب مـــن الله یأتیـک نصــر مبیـــــن

بیایید مرهمی بر زخم های کهنه باشیم؛ بیایید نوازشی بر ظلم های دیرینه باشیم.


ارسال نظرات