حمیدرضا
چهارمین محفل انس با قرآن کریم در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام: قرآن کتاب زندگی مسلمانان است و در این محافل روابط ما با صمیمیت قلوب به قرآن کریم بیشتر می شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۸۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ چهارمین محفل انس با قرآن کریم با حضور پایوران و سربازان سپاه استان ایلام در حسینیه ثارالله سپاه امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

در این محفل سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایام متعلق به قرآن است و امروز شاهد چهارمین محفل نورانی انس قرآن کریم بودیم و از ابتدای ماه رمضان این محافل با شکوه خاصی برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام گفت: از کارکنان تیپ پیاده امیرالمومنین(ع)، ستاد سپاه استان و ناحیه ایلام دعوت بعمل آمده و روبط عمومی و تبلیغات سپاه استان ایلام احتمام لازم را ورزید و مقدمات این محافل را فراهم کرده است.

وی بیان داشت: امسال محفل انس با قرآن متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شد و برنامه های روابط عمومی به ماه رمضان خلاصه نمی شود و در همه مناسبت ها اعم از سوم شعبان، میلاد امام علی(ع) و میلاد دخت نبی اکرم مراسمات را به بهترین نحو اجرا کرده است.





سرهنگ شاکرمی با بیان اینکه مجموعه فرماندهی سپاه استان ایلام مصمم از حمایت همه جانبه ی برنامه های سپاه است؛ عنوان کرد: از رسالت معاون هماهنگ کننده سپاه هاست که در خدمت به ستادهای سپاه، برای مراسمات مختلف جلساتی از قبل تشکیل شود و از سخنرانان توانمند کشوری دعوت بعمل بیاید.

وی افزود: وظیفه عمق بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی و اعتقادات در سپاه بر عهده روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان ایلام است که الحمدالله به درستی انجام می شود و از سرهنگ رضا نوروزی و همکارانشان در معاونت روابط عمومی بعنوان مجری این برنامه ها تشکر می کنم.





وی در آخر گفت: انس با قرآن در جمع پاسداران و سربازان درس های بزرگی برای این جمع دارد و کارکنان سپاه با همین حرکت های معنوی زنده هستند.





عکس: حمیدرضا پورنوروز







ارسال نظرات