خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان وظیفه امروز آحاد مردم و خانواده شهدا را تبعیت از ولی امر مسلمین جهان برشمرد و گفت: پیام تمام شهدا تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر نایب امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۸۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه چهارشنبه در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم که با ضیافت افطاری همراه بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صبر و ایثار خانواده‌های شهدای مدافع حرم تقدیر کرد.

وی با اشاره به نقش اثربخش خانواده‌های شهدا در جامعه عنوان کرد: خانواده‌های شهدا باید در تربیت فرزندان شهدا کمال دقت را داشته باشند و راهی را برای آنها ترسیم کنند که مقبول پدران شهید آنها باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شهادت در راه خدا را اوج سعادت و افتخار برای هر انسانی برشمرد و گفت: تنها طوق بندگی که هر انسانی باید لیاقت آن را داشته باشد تا خداوند او را برگزید شهادت فی سبیل الله است.

وی خانواده معظم شهدای مدافع حرم را به دلیل صبر و شکیبایی را مورد تکریم قرار داد و افزود: شما نباید از سخنان عده‌ای بی‌خرد و دشمن ناراحت شوید بلکه باید بر خود ببالید که فرزندانی تربیت کرده‌اید که در دفاع از عقیله بنی هاشم از تمام هستی و زن و فرزند خود گذشتند.

ابوحمزه وظیفه امروز آحاد مردم و خانواده شهدا را تبعیت از ولی امر مسلمین جهان برشمرد و ابراز داشت: پیام تمام شهدا تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر نایب امام زمان(عج) است.

وی با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه خاطرنشان کرد: دشمن تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است که این مهم اتفاق نیفتد و ما باید در این راستا هوشیار باشیم.

در پایان این مراسم که با حضور جانشین فرمانده سپاه استان و مسئولین استانی همراه بود خانواده معظم شهدا بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و میهمان در ضیافت افطاری سپاه استان شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات